Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد اظهار کرد: ویژه برنامه شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با قرائت زیارت امین الله توسط مرتضی اسلامی نژاد از ذاکران حرم امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این جشن باشکوه با شعرخوانی آئینی محمد امین اطاعتی، سخنرانی حجت الاسلام واعظ موسوی، مولودی‌خوانی سید مجید بنی فاطمه از مداحان برجسته کشورمان و اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوشنبه ۲۳ اسفند ماه نیز همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و به مناسبت روز جوان، مراسم جشنی از ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه با همخوانی گروه گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

شریعتی‌نژاد بیان کرد: در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت به تبیین سبک زندگانی حضرت علی اکبر (ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت و محمد عادل به دکلمه‌خوانی و علیرضا خاکساری به شعرخوانی آئینی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

کد خبر 5445770

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد حرم امام رضا ع نیمه شعبان حضرت علی اکبر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری جهاد تبیین اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام مشهد گرد و غبار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی