Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان کلن بود و با یک گل مغلوب شد.تک گل این بازی را شیندلر در دقیقه 67 به ثمر رساند. در این بازی سردار آزمون بازیکن ایرانی از دقیقه 64 وارد میدان شد و حضوری 26 دقیقه ای داشت.

این بازی اولین آزمون جدی ستاره ایرانی در بوندسلیگا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سردار تنها 2 دقیقه فرصت بازی برای لورکوزن مقابل بایرن مونیخ را داشت و در این بازی فرصت بیشتری برای عرض اندام داشت.

با نگاه به آمار سردار آزمون در 26 دقیقه حضورش در لورکوزن عملکرد درخشان این ستاره ایرانی در 3 سال گذشته اش در لیگ روسیه به همراه زنیت را نمی بینید.

آزمون در این دیدار نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد. مهاجم تیم ملی ایران تنها دوبار شانس خود را برای باز کردن دروازه کلن امتحان کرد و یک شوتش در چارچوب بود که به گل تبدیل نشد.

البته آزمون دقت پاس بالایی در این دیدار داشت. او 91 درصد پاس هایش را به مقصد رساند. مهاجم ایرانی 16 بار توپ را لمس کرد و تنها یک پاس کلیدی داد.

با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی آزمون در 26 دقیقه حضورش متوجه می شوید ستاره ایرانی غالبا در میانه زمین و عقب بوده تا به کارهای دفاعی کمک کند.

او فرصت چندانی برای گلزنی نداشت و در نهایت با این عملکرد نه چندان خوب نمره 6.1 از 10 را گرفت تا جزو بازیکنان ضعیف بایرلورکوزن انتخاب شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرلورکوزن سردار آزمون عملکرد ضعیف آزمون مهاجم تیم ملی ایران ستاره ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح