Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:12:44 GMT

برترین کارخانه لوله مانیسمان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۹۶۵

برترین کارخانه لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان یا بدون درز بدلیل ویژگی خاص بدون درز بودن برای مصارف خاص زیادی استفاده می شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن شهر پاسارگاد، فرایند تولید و مراحل ان و همچنین کشور تولید کننده با تکلونوژی که دارا است می تواند تعیین کننده ی کیفیت و قیمت این محصولات باشد. اصولا کشورهای محدودی  دارای این تکلونوژی هستند که در این مطلب به ان خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوله مانیسمان چیست؟

لوله های مانیسمان لوله های بدون درزی هستند که ابتدا توسط برادران مانیسمان ساخته شده اند. از آنجایی که در ساختار لوله مانیسمان درزی وجود ندارد از این لوله‌ها برای صنایع و ساخت و ساز های حساس استفاده می شود. لوله های مانیسمان به روش ویژه ای ساخته می‌شود و قیمت آن ها نیز از قیمت سایر لوله های معمولی بیشتر خواهد بود .همانطور که می دانید امروزه انواع لوله های فولادی ضد زنگ، ضد حریق و غیره در بازار وجود دارد اما لوله های مانیسمان ساختاری کاملا متفاوت با این لوله ها دارد.

برای ساخت لوله های مانیسمان از فولاد کم کربن استفاده می شود. اما برای افزایش مقاومت این لوله ها عناصر و مواد مختلفی به آن می افزایند. همانطور که در قسمت های قبل گفتیم در ساختار لوله های مانیسمان درزی وجود ندارد که باعث ایجاد مقاومت و ماندگاری باورنکردنی ان ها شده است. لوله های مانیسمان در، رده 40، 80 و 160 عرضه می‌شوند.

کاربرد لوله مانیسمان 

یکی از مهم ترین کاربردهای لوله مانیسمان و اتصالات مانیسمان انتقال نفت و گاز با استفاده از این لوله ها می باشد در چنین شرایطی با استفاده از لوله های مانیسمان  هیچ هدررفتی در حین انتقال نفت و گاز وجود نخواهد داشت. از لوله های مانیسمان برای ایجاد خطوط فشار قوی نیز استفاده می شود .همانطور که می دانید کیفیت محصولات به کار گرفته شده برای اعمال فشار روی تجهیزات مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان باید از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده شود که لوله های مانیسمان گزینه مناسبی خواهند بود.

در خطوط غذایی و دارویی نیز استفاده از لوله های مانیسمان برای حفظ امنیت و ماندگاری داروها و مواد غذایی مناسب است.

کاربردهای لوله مانیسمان با توجه به رده  ی ان متفاوت است و هریک از رده های این لوله کاربردهای منحصر به فرد خود را دارد.

کارخانه های برتر تولید لوله مانیسمان

در حال حاضر تولید لوله مانیسمان در کشور ما نیز انجام می‌شود اما این خط تولید در تمامی شهرهای کشور ما وجود ندارد امروزه تنها شهر اهواز در زمینه تولید لوله های مانیسمان فعالیت می کند. کاهش فعالیت کشور ما در این عرصه مربوط به عدم وجود دستگاه‌ها و ابزارآلات کافی در این زمینه می باشد زیرا دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز در جهت تولید لوله مانیسمان از قیمت بالایی برخوردار هستند . همچنین به دلیل وجود تحریم‌ها علیه کشور ما امکان خریداری برخی از این دستگاه ها به راحتی وجود ندارد.

کارخانه لوله اهواز

در این شهر یکی از مرغوب ترین و بهترین لوله های مانیسمان تولید شده و برای فرایند های گوناگون استفاده می شوند. لوله اهواز جزو اولین کارخانه های تولید لوله مانیسمان می باشد.

از دیگر کارخانه های معدود تولید کننده لوله مانیسمان می توان به کارخانه لوله مانیسمان کاوه ایرانیان، کارخانه لوله مانیسمان ساوه، کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران اشاره کرد.

معروف ترین برند خارجی لوله مانیسمان در ایران

امروزه تعداد زیادی لوله مانیسمان از کشور چین وارد کشور ما می‌شود و عمده لوله های مانیسمان موجود در بازار کشور ما چینی هستند که این لوله های چینی هم کیفیت بالایی دارند.

در حال حاضر در کشور بلغارستان نیز نمونه های مرغوبی از لوله مانیسمان تولید می شود.

قیمت لوله مانیمسان 

عوامل موثر بر قیمت لوله های مانیسمان با توجه به متراژ و ضخامت مورد نیاز شما متفاوت است هرچه شما متراژ طولانی تری از این لوله ها را خریداری کنید هزینه ها نیز برایتان افزایش خواهد یافت. نمونه های وارداتی لوله مانیسمان معمولاً قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های داخلی دارند اما کیفیت آن ها تقریباً مشابه می باشد و گاها، با کیفیت تر نیز هستند.. برای تعیین قیمت لوله های مانیسمان ابتدا باید نیازمندی خود به این لوله ها را در نظر بگیرید و تعیین کنید که چه رده از این لوله را نیاز خواهید داشت با توجه به این موضوع و انجام اندازه گیری های دقیق مقدار هزینه ها نیز برایتان آشکار خواهد شد.

توجه داشته باشید که در هنگام خریداری لوله های مانیسمان تست های انجام شده بر روی لوله را نیز مورد بررسی قرار دهید. در هنگام ساخت لوله های مانیسمان بر روی آن ها تست سختی، تست کششی، تست خوردگی، تست هیدور استاتیک و تست فشار انجام می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید لوله مانیسمان لوله های مانیسمان لوله مانیسمان کارخانه لوله لوله ها وجود ندارد کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود