Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویدی با بیان اینکه ۱۵ هزار مترمربع گل کاری در معابر و پارک‌های شهر احداث شده است، گفت: این کار با هدف زیبا سازی فضای شهر و آمادگی استقبال از میهمانان نوروزی انجام می‌شود.

او می گوید: کار جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و رنگ آمیزی جداول و لکه گیری خیابان‌ها در حال انجام است.

به گفته سرپرست شهرداری دوگنبدان، با هدف افزایش فضای سبز شهر و کاشت نهال، طرح نهال کاری درب منزل شهروندان هم انجام می‌شود و شهروندان که قصد کاشت نهال مقابل منزل خود را دارند برای آن‌ها نهال غرس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی عضو شورای شهر دوگنبدان هم گفت: تلاش می‌شود با دگرگونی چهره شهر و زیبا سازی شهر به استقبال بهار و مسافران و گردشگران برویم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گردشگران نوروزی زیباسازی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

وی افزود: پذیرایی از زائران و مجاوران با ارائه خدمات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی بعضی از اموری است که در این مواکب و ایستگاه‌ها انجام می‌شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام‌هشتم (ع) هستند.

کد خبر 751809

دیگر خبرها

  • تولید ۳.۶ میلیون نهال در خراسان شمالی طی سال جاری
  • تولید پایدار برق در اوج بار مصرف/ به استقبال تابستان می‌رویم
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • کشت ۶۰۰ هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!