Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:31:40 GMT

اعزام ۱۲ مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۲۱۴۷

اعزام ۱۲ مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان از مصدومیت ۲۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری سال جاری و اعزام ۱۲ مصدوم در بیست‌وچهارم اسفندماه به این بیمارستان، خبر داد.

فریدون عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری سال جاری تاکنون، اظهار کرد: از نوزدهم تا بیست‌وچهارم اسفندماه، ۲۰ مصدوم آقا که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بودند با میانگین سنی ۱۵ تا ۳۰ سال به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفت نفر در سال جاری درپی حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری شدند که سه نفر از آنها دچار سوختگی بالا با ۲۵ و ۱۵ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه در سال جاری قطع عضو اتفاق نیفتاده اما فردی با پارگی از ناحیه انگشت شصت و انگشت دوم از چادگان به بیمارستان منتقل شده است، ادامه داد: بیماران از شهرستان‌های فلاورجان، اردستان، شاهین‌شهر و چادگان نیز به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر مصدومان امروز به علت استفاده از ترقه‌های دست‌ساز

وی با اشاره به تعداد مصدومانی که امروز به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز تاکنون ۱۲ نفر به این بیمارستان مراجعه کردند که اکثراً به علت استفاده از ترقه‌های دست‌ساز بوده است و از ناحیه دست و صورت آسیب دیده‌اند.

کد خبر 562087

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان فریدون عابدینی سوختگی بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان سوختگی شدید سانحه سوختگی چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری مصدومان چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری 1400 تلفات چهارشنبه سوری خطرات چهارشنبه سوری آمار حوادث چهارشنبه سوری حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر