Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:55:45 GMT

باند حفاری غیر مجاز آثار باستانی در ری متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۳۴۴

باند حفاری غیر مجاز آثار باستانی در ری متلاشی شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران این پلیس در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ۲ عامل حفاری غیر مجاز آثار باستانی را دستگیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر حضور مشکوک 2 مرد جوان در یکی از مناطق باستانی شهرستان ری موضوع به صورت جدی در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری شهرری این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران این فرماندهی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از حفاری غیرمجاز در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و با حضور نماینده سازمان میراث فرهنگی 2 مرد جوان را در حال حفر کانال دستگیر و در بازرسی از این مکان تکه‌های از سفال خرده شده مشاهده و کشف کردند.

6 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در آبادان دستگیر شدندانهدام باند کشوری سارقان مامورنما/ متهمان در استان فارس دستگیر شدندسارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی زنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان ری درخواست داریم در صورت اطلاع از اقدامات خلاف در زمینه‌های مختلف موضوع را به نیروهای تأمین‌کننده امنیت اجتماعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور