Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:06:04 GMT

کرج میزبان نخستین جشنواره‌ ‌افطار تاسحر در شب‌های رمضان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۸۸۴

کرج میزبان نخستین جشنواره‌ ‌افطار تاسحر در شب‌های رمضان

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: با برگزاری دو جشنواره افطار تا سحر برای نخستین بار در کاخ مروارید و بوستان خانواده شهر کرج هرشب در ماه مهمانی خدا میزبان روزه‌داران و گردشگران عزیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان بعد از پایان تعطیلات نوروزی، افزود: با تاکید استاندار البرز مقرر شد جشنواره‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی در قالب جشنواره افطار تا سحر با عنوان گردشگری و صنایع‌دستی تا پایان ماه مهمانی خدا ادامه داشته باشد.

محمدی هدف از برگزاری جشنواره‌های افطار تا سحر را توسعه صنعت گردشگری استان در ماه مبارک رمضان و جذب گردشگر به‌ویژه گردشگران پایتخت و شهرهای نزدیک به استان عنوان و اظهار کرد: گردشگران پایتخت می‌توانند بعد از اذان‌ظهر بدون شکستن روزه به این استان سفر کرده و برای افطار مهمان ویژه برنامه‌ها و غذاهای بومی و محلی اقوام ایرانی جشنواره افطار تا سحر شهر کرج باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان البرز اضافه کرد: جشنواره‌های افطار تا سحر شهر کرج با برنامه‌های متنوعی چون برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات مشاغل خانگی استان با ۸۰ غرفه و معرفی و ارائه غذاهای بومی و محلی اقوام ایرانی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رمضان ماه مبارک قرآن جشن جشنواره خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج خبر میراث فرهنگی افطار تا سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴