Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با اشاره به رویداد سالروز فناوری هسته‌ای در ۲۰ فروردین گفت: در این مراسم که با حضور رئیس جمهور در سازمان انرژی اتمی برگزار خواهد شد، قرار است از سند جامع راهبردی توسعه صنعت هسته‌ای کشور رونمایی شود. خبرگزاری میزان - علی بهادری‌جهرمی امروز در نخستین نشست خبری سال ۱۴۰۱ با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱ امیدآفرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نگاهی که ایشان به عملکرد دولت جدید داشتند مثل همیشه راهگشای حل مسائل کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و همچنین شعار سال که نقشه راه همه مردم و دولت است بلافاصله دولت اقداماتی را سریعاً در دستور کار خود قرار داد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دو اقدام محوری و مهمی که بلافاصله در دستور کار دولت قرار گرفت و به تصویب آیین نامه درآمد، حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بود که این پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی بلافاصله در دستور کار کمیسیون علمی و فناوری دولت قرار گرفت و به صورت فوق‌العاده جلساتی در این بخش برگزار شد و در جلسه اخیر هیئت وزیران الحمدالله به عنوان اولین برنامه دولت در راستای تحقق شعار سال به تصویب رسید که در حوزه کشاورزی بود.

بهادری‌جهرمی بیان داشت: همچنین همزمان با این آیین‌نامه بسته جامعی جهت توسعه و تقویت اشتغال در سال ۱۴۰۱ به پیشنهاد مشترک وزارت صمت و وزارت کار تهیه شده و در حال بررسی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت است و ان‌شاءالله این بسته هم به زودی پس از نهایی شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی بیان داشت: همچنین در این بسته انواع حمایت‌های مختلف در حوزه بیمه‌ای، تسهیلات بانکی و نرخ ورود مواد اولیه کارخانجات و اقسام حمایت‌ها از کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی مدنظر است.

بهادری‌جهرمی بیان داشت: همچنین ما در ۲۰ فروردین رویداد سالروز فناوری هسته‌ای را داریم و ان‌شاءالله در این مراسم که با حضور رئیس جمهور در سازمان انرژی اتمی و با میزبانی سازمان انرژی اتمی برگزار خواهد شد، قرار است از سند جامع راهبردی توسعه صنعت هسته‌ای کشور رونمایی شود.   سخنگوی دولت با بیان اینکه این سند در چارچوب سند تحول دولت تدوین شده است، گفت: این سند نقشه راه و راهبرد بلندمدت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است که رونمایی آن را خواهیم داشت. همچنین برخی از دستاورد‌های هسته‌ای کشور در این روز رونمایی خواهد شد.   وی در ادامه با بیان اینکه دولت در ایام عید تعطیلاتی نداشت، گفت: تنها یک جلسه دولت در ایام عید برگزار نشد، به جز این جلسه، جلسات دولت در ایام تعطیلات عید لغو نشد و تمامی جلسات دولت به صورت منظم برگزار شد. همچنین ما شاهد سفر‌های بازدیدی هیئت وزیران در این ایام بودیم و همچنین رئیس جمهور محترم بازدید‌ها و برنامه‌هایی را در روز‌های ابتدای سال داشتند و یک سفر استانی به خراسان رضوی داشتند.

بهادری‌جهرمی تاکید کرد: از مجموعه چند ده پروژه افتتاح شده رئیس جمهور در این سفر یک نمونه کارخانه گوگرد سرخس بود که با استفاده از صد در صد تجهیزات داخلی با محوریت بخش خصوصی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان اشتغالزایی ۱۵۰ نفره در سرخس ایجاد شد.

 

بیشتر بخوانید: کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در ماه رمضان

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی بهادری جهرمی صنعت هسته ای هسته ای کشور سخنگوی دولت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت