Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی فقیه در دیدار با سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های فرهنگی دو نهاد قرار داریم، گفت: اردوهای راهیان نور ویژه خانواده معظم شهدا و کارکنان بنیاد شهید از برنامه‌های ارزنده‌ای است که امیدواریم با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دوجانبه اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح ابعاد مختلف مشارکت در عرصه‌های تخصصی فرهنگی اظهار کرد: موزه‌های شهدا، مرکز اسناد ایثارگران و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ظرفیت‌های ارزشمند و گنجینه‌هایی هستند که می‌توانند زمینه فعالیت‌های مشترک و همکاری‌های گسترده‌تر برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم سازند.

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی داریم تا در کنار هم قرار گیریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 567137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنياد شهيد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس موزه هاي دفاع مقدس دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود