Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@20:16:20 GMT

محاصره شهر قامشلی توسط عناصر قسد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۱۸۴۶

محاصره شهر قامشلی توسط عناصر قسد

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، عناصر مسلح نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد وابسته به ارتش آمریکا تنها نانوایی دولتی در شهر قامشلی در حومه استان حسکه را برای یک روز کامل محاصره کردند.

این عناصر همچنین مناطق تحت کنترل دولت سوریه در شهر حسکه را در بحبوحه نگرانی‌ها از کمبود غذا و دارو در ماه رمضان محاصره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به این عناصر مدعی شدند که این محاصره در واکنش به سخت گرفتن به دو محله تحت کنترل آنها در استان حلب صورت گرفته است اما منابع آگاه سوری تاکید کردند که محاصره قامشلی پاسخی تلافی‌جویانه به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در شرق سوریه بوده است که منجر به تلفات زیادی در صفوف آن شد.

نانوایی دولتی البعث تنها نانوایی تحت کنترل دولت سوریه است که نیاز نیروهای مسلح ارتش عربی، نیروهای امنیت داخلی و تعداد زیادی از غیرنظامیان را در شهر و اطراف آن تامین می‌کند.

عناصر مسلح همچنین از رسیدن آرد و سوخت به اولین نانوایی حسکه جلوگیری کردند که بحران بزرگ نان را در ماه رمضان ایجاد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محاصره قامشلی قسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران هشدار داد.

این روزنامه نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخداد‌های اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آن‌ها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان سازی‌های مصنوعی شوند این روز‌ها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها