Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر لبنان در گفتگو با وزیر خارجه کویت به موضوع روابط میان بیروت و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس در سایه تحولات مثبت اخیر و بازگشت روابط دیپلماتیک پرداخت.

خبرگزاری میزان _  طبق گزارش روسیا الیوم، نجیب میقاتی در گفتگویی با وزیر خارجه کویت، به موضوع روابط میان بیروت و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس در سایه تحولات مثبت اخیر و بازگشت روابط دیپلماتیک پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر لبنان ضمن قدردانی از تلاش‌های امیر و دولت کویت به دلیل ایستادگی همیشگی‌شان در کنار لبنان و تلاش‌هایشان برای بازگشت روابط بیروت و کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس، گفت: همواره نقطه روشنی در تاریخ روابط لبنان و کویت باقی خواهد ماند.

احمد ناصر الصباح، وزیر خارجه کویت نیز اظهار کرد: کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس خواهان برقراری ثبات و امنیت در کشور برادر و دوست لبنان هستند و رابطه‌ای که میان کویت و لبنان برقرار است روابطی بسیار مستحکم بوده که روزبه‌روز بر قوت آن افزوده می‌شود.

وی افزود: کویت از هیچگونه تلاشی بمنظور حمایت از لبنان و کمک به آن برای اینکه دوباره روی پای خود بایستد، دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: دیدار و گفت‌وگوی میشل عون با سفیران لبنان در سه کشور عربی

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان و کویت میقاتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان و کویت میقاتی کشور های عربی حوزه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد