Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مسیر کمربندی کوی ملاشیه با حضور شهردار و مسئولان شهری اهواز به بهره‌برداری رسید.

رضا امینی شهردار اهواز در آیین بهره‌برداری و افتتاح مسیر کمربندی کوی ملاشیه که امروز (۲۳ فروردین‌ماه) انجام شد، با اشاره به گلایه‌مندی اهالی ملاشیه از محرومیت این منطقه، اظهارکرد: همه صحبت‌های مطرح شده، حق است؛ ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بارها گفته‌ام که وضعیت کنونی اهواز به ویژه مناطق محروم در شأن مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در این منطقه حضور پیدا کردیم تا این صحبت‌ها را بشنویم.

به گزارش ایسنا، وی به طرح افتتاح یک پروژه در هر هفته اشاره کرد و افزود: امروز پنج تا شش پروژه در اهواز افتتاح می‌شوند اما گفتیم این مراسم در کوی ملاشیه برگزار شود و بین مردم این منطقه باشیم و گلایه‌مندی‌شان را بشنویم تا همه بسیج شویم و مشکلات مردم این منطقه و دیگر محلات کم‌برخوردار حل شود.

شهردار اهواز گفت: احداث خیابان، ایجاد فضای سبز، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و پروژه‌هایی از این قبیل از وظایف شهرداری هستند اما پروژه اجرای آب و فاضلاب در حیطه وظایف شرکت آب و فاضلاب است که در این راستا با دستور مقام معظم رهبری برای اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز، اعتباری از صندوق ملی توسعه برداشت شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: وضعیت فاضلاب در خیابان‌های ملاشیه بسیار بد است و بوی تعفن آن مردم را آزار می‌دهد و احتمال ابتلای کودکان این محله به بیماری وجود دارد.

امینی افزود: با این اعتراضات بحق، خسته نمی‌شویم و گلایه بیشتر نیز موجب می‌شود که ما و همکاران‌مان تلاش بیشتری کنیم تا رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

وی گفت: زمانی که محله‌ای مانند ملاشیه بعد از ۴۲ سال شبکه فاضلاب و فضای سبز نداشته باشد و نظافت آن درست نباشد، طبیعی است که اهالی معترض شوند و اعتراضات شدیدتری نیز در این خصوص داشته باشند.

شهردار اهواز بیان کرد: امروز در استانداری خوزستان جلسه ویژه‌ای برای هماهنگی و افزایش سرعت اجرای طرح فاضلاب برگزار می‌شود. بر اساس دستور رئیس جمهور حداکثر در مدت دو سال باید پروژه فاضلاب اهواز تکمیل شود که پس از این کار، شهرداری می‌تواند کارهایی مانند آسفالت را انجام دهد.

وی تصریح کرد: امام جمعه اهواز بارها بر در اولویت قرار دادن مناطقی مانند ملاشیه برای ارائه خدمات مناسب تاکید کرده است. ملاشیه ۲۷۰ خیابان دارد که تعدادی از این خیابان‌ها زیرسازی شده و آماده آسفالت هستند و کار در دیگر خیابان‌ها نیز در برنامه است.

امینی با اشاره به جمع‌بندی مشکلات محلات و پیش‌بینی اعتباراتی در این زمینه افزود: آسفالت ۵۵ خیابان ملاشیه پیش‌بینی شده و در مرحله برآورد این موضوع هستیم. از شرکت آب و فاضلاب نیز درخواست کردیم که شبکه فاضلاب در این منطقه را اجرایی کنند تا بتوانیم آسفالت را انجام دهیم.

وی گفت: در ورودی ملاشیه یک قطعه زمین وجود دارد که هفته آینده با مالک آن صحبت می‌شود؛ پیگیری‌ها در حال انجام است تا فضای سبز در خور شأن مردم این محله ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اهالی ملاشیه نسبت به وضعیت جاری شدن فاضلاب در برخی خیابان‌ها، ارائه نشدن خدمات مناسب و آسفالت نبودن تعدادی از خیابان‌ها اعتراض کردند که در پی این گلایه‌ها فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهری اهواز از معابر و خیابان‌های این منطقه بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان شهرداری اهواز شهردار اهواز آسفالت فاضلاب خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است

شهردار منطقه تاریخی یزد گفت: اتصال فاضلاب به قنات هم جرم است و هم مشکلات فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از شهرداری بافت تاریخی، علیرضا نقوی اظهار کرد: در زیر شهر یزد هزار کیلومتر مسیر قنات داریم که متاسفانه برخی از شهروندان در این محدوده اقدام به اتصال فاضلاب به قنات می‌کنند.

وی افزود: برخی از مقنیان برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

شهردار منطقه تاریخی یزد ادامه داد: این مسئله سبب نشت فاضلاب شد که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد.

نقوی گفت: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان انجام شود نه در داخل کوچه.

کد خبر 749176

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود