Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ادو آگیره، خبرنگار رئالی و اسپانیایی ادعا کرده که امیر قطر قصد دارد پس از پایان جام جهانی که آبان ماه در این کشور برگزار می‌شود، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را بفروشد. در این ادعا هدف از این خرید و سرمایه‌گذاری، توجه جهانیان به جام جهانی قطر عنوان شده است. از ابتدا هم چنین ادعایی مشکوک به‌نظر می‌رسید تا اینکه خبرنگاران نزدیک به باشگاه فرانسوی اصل خبر را تکذیب کردند: «پاریس این اطلاعات دریافتی فروش باشگاه را کاملا تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصادفی نیست که این اطلاعات از رسانه‌های اسپانیایی آمده است.» 

برای ناصر الخلیفی و شرکا حتی اگر ریشه همه آنها به امیر قطر هم برسد، هزینه کردن پول در فوتبال کوچک‌ترین مشکلی ندارد. پاری‌سن‌ژرمن با ستاره‌هایی که دارد، یک اعتبار همیشگی برای قطری‌ها به‌حساب می‌آید. طبیعی است با تنش‌هایی که بین این باشگاه با رئال مادرید بر سر خرید امباپه از فصل پیش به‌وجود آمده، چنین اخباری از سوی منابع رسانه‌ای در اسپانیا منتشر شود. هزینه‌های پی‌اس‌جی برای قطری‌ها پول خرد و پول توجیبی است. آنها حتی در تابستان قبل پیشنهاد ۲۰۰میلیون یورویی رئال را برای امباپه رد کردند درحالی‌که می‌دانستند یک سال بعد، این بازیکن می‌تواند رایگان به مادرید برود و یک‌یورو هم نصیب باشگاه نکند.  

وجود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حتی برای دولت فرانسه هم حیاتی است. فوتبال باشگاهی فرانسه با ناصر الخلیفی و جذب ستاره‌هایی مثل نیمار، امباپه و مسی توانسته توجه جهانیان را به‌خود جلب کند. خود مکرون که هم‌اکنون درگیر کارزار انتخاباتی برای دوره ۵ساله دوم ریاست‌جمهوری‌اش بر فرانسه است و با مارین لوپن راستگرا رقابت می‌کند، یکی از حامیان همیشگی و دوستان الخلیفی بوده است. او یکی از افراد تأثیرگذاری است که سعی دارند امباپه را در پاریس نگه دارند. چرا الخلیفی یا امیر قطر باید این دوستی و نفوذ را از دست بدهند، آن هم درحالی‌که پول هزینه شده در پی‌اس‌جی هیچ فشاری به آنها نمی‌آورد؟  

در روزهای اخیر پس از مصاحبه امباپه که گفته بود ممکن است در پایان فصل تصمیم به ماندن بگیرد، نگرانی‌هایی در میان رئالی‌ها ایجاد شده. رئال‌مادرید در توافق شفاهی با امباپه می‌خواست بندی تنظیم کند تا اگر این بازیکن تصمیم خود را عوض کند و به رئال مادرید نپیوندد، جریمه شود اما امباپه آن را قبول نکرد. رئال به اندازه‌ای به امباپه علاقه دارد که می‌خواست قراردادی مشابه قراردادی که در ۲۰۰۸به رونالدو پیشنهاد داد به امباپه پیشنهاد دهد. با همه اینها پیشنهاد قطری‌ها وسوسه‌انگیزتر است. آنها حاضرند ۴۵میلیون یورو به پدر این بازیکن بدهند و ۲۰۰میلیون هم به‌عنوان پاداش وفاداری به‌خودش و سپس یک‌قرارداد ۲‌ساله براساس سالی ۵۰میلیون یورو با او ببندند. باشگاه می‌خواهد پوگبا را هم برای تقویت خط هافبک به پارک دوپرنس بیاورد. امباپه فعلا یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ، چون می‌خواهد فشار را از روی خودش بردارد. او یک روز پس از آنکه از احتمال ماندن حرف می‌زند، در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود آیا دوست ندارد به بازی در کنار نیمار و مسی ادامه دهد، می‌گوید: «قبلا پاسخ داده‌ام. مسی و نیمار از ژوئیه اینجا هستند. من وقت داشتم که چندبار آنها را ببینم.»

کد خبر 669519 برچسب‌ها خبر مهم تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا