Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:23:58 GMT

دستگیری قاتل جسد جاده چک‌چک یزد در کمتر از 24 ساعت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۶۹۱۸

دستگیری قاتل جسد جاده چک‌چک یزد در کمتر از 24 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد صبح امروز در خصوص کشف جسد زنی در جاده چک چک، به خبرنگاران استان اظهار کرد: با کشف جسد بررسی موضوع برای شناسایی قاتل آن در دستور کار فوری پلیس و کارآگاهان استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ با بررسی اولیه و آثار و علائم به جا مانده در صحنه جرم و شواهد و قرائن موجود علت اولیه مرگ سنکوپ متوفی به خاطر مصرف بیش از حد مواد مخدر تعیین شد، ولی فرضیه قتل نیز از نظر پلیس مغفول نماند و پیگیری‌های لازم در این خصوص ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که با  توجه به معاینات دقیق پزشکی قانونی، علت اصلی مرگ، خفگی اعلام شده است، گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان و استان و تلاش شبانه روزی و همچنین استفاده از انواع شیوه‌های کشف جرم،  قاتل را که اهل کرج و ساکن شهر یزد بود شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد:‌ متهم در ابتدا منکر قتل شد ولی با روبرو شدن با ادله جرم لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف و علت آنرا اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد قاتل پس از بازسازی صحنه جرم جهت اقدام قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب اردکان تحویل شد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان یزد سردار بهدانی فرد دستگیری قاتل جسد زن جاده چک چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور