Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:17:38 GMT

آیفون ۱۴ اپل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌‎شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۰۸۷۳

آیفون ۱۴ اپل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌‎شود؟

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ خود را در رنگ ارغوانی نیز وارد بازار می‌کند که براساس شرایط نوری محیط تغییر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در رنگ‌های جدید وارد بازار کند، یکی از این رنگ‌ها ارغوانی خواهد بود. گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز و ارغوانی و گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ پرو مکس در رنگ‌های گرافیتی، طلایی، نقره‌ای و ارغوانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که رنگ ارغوانی در هر چهار گوشی ظاهری منحصربه‌فرد دارد و بر اساس شرایط نوری محیطی تغییر می‌کند. شرکت اپل اخیراً تلاش کرده است رنگ‌های متنوع‌تر و چشم‌نوازتری را برای گوشی‌های خانواده آیفون در نظر بگیرد. آی‌مک ۲۴ اینچی، آیپد مینی نسل ششم و آیپد ایر نسل پنجم همگی مدل ارغوانی دارند و به نظر می‌رسد اپل قصد دارد بیش از پیش به این رنگ توجه نشان دهد.

رنگ‌بندی اعلام شده مرتبط با آیفون ۱۴ به این معنا است که دیگر خبری از رنگ‌های صورتی و سبز آیفون ۱۳ در این سری از گوشی‌های هوشمند نیست. اپل مدتی پیش رنگ سبز خانواده آیفون ۱۳ را نیز معرفی کرد و شاید این اتفاق برای آیفون ۱۴ نیز تکرار شود. هنوز مشخص نیست که مدل ارغوانی آیفون ۱۴ برای تغییر رنگ از جلوه کالیدوسکوپیک استفاده می‌کند یا بر تکنیک مدل آبی آیفون ۱۳ پرو متکی است.

کد خبر 570413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی اپل آیفون آیفون ۱۴ گوشی های سری آیفون ۱۴ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آیفون ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On به برخی از تغییرات احتمالی iOS ۱۸ اشاره کرد.

براساس گزارش زومیت، گرمن می‌گوید iOS ۱۸ افزون‌بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، با به‌روزرسانی‌ بزرگی برای اکثر اپلیکیشن‌های اصلی گوشی آیفون از جمله Photos و Mail و Notes و Fitness همراه خواهد بود. اپلیکیشن ماشین حساب با ویژگی‌های جدید آپدیت خواهد شد و برای اولین بار در آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

iOS ۱۸ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل آیفون تاکنون توصیف شده است و احتمالا باید انتظار ویژگی‌های جدیدی را در سراسر سیستم‌عامل داشته باشیم.

گرمن ضمن تایید گزارش‌های قبلی، می‌گوید که صفحه‌ی اصلی آیفون دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. کاربران برای اولین بار می‌توانند آزادانه آیکون‌ها در هر کجای صفحه که دوست دارند جابه‌جا کنند.

گرمن معتقد است که تغییرات طراحی iOS ۱۸ باعث می‌شود طراحی اپلیکیشن‌ها «ماژولارتر» و به‌روزرسانی و سفارشی‌سازی آن‌ها آسان‌تر شود.

ظاهرا اپل به‌دنبال همگون‌کردن المان‌های رابط کاربری در اپلیکیشن‌های مختلف خود است و این کار باعث می‌شود که تیم‌های مهندسی اپل بتوانند اپلیکیشن‌ها را در گذر زمان راحت‌تر به‌روزرسانی کنند، خصوصا با در نظر گرفتن این‌که هر اپلیکیشن روی چندین دستگاه نظیر آیفون و آیپد منتشر می‌شود.

اتظار می‌رود اپل در WWDC ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) از iOS ۱۸ و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید رونمایی کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900688

دیگر خبرها

  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی