Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز یکشنبه در نشست هماهنگی کنگره شهدای روحانی در دفتر نهاد امامت جمعه دزفول با اشاره به فعالیت حوزه آیت اله قاضی دزفولی در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: باید روحانیت انقلابی تبیین شود زیرا در دفاع مقدس پا به پای انقلاب و مطالبه گر دغدغه‌های رهبری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار توجه رسانه‌ها به این موضوع شد و ادامه داد: هرگونه حرکت فرهنگی رسانه‌ها باید در راستای روحانیت انقلابی باشد.

امام جمعه دزفول اظهارداشت: زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که شایسته رسانه‌های دزفول نیست؛ نباید جای شهید و جلاد عوض شود در صورت مشاهده چنین مواردی به شدت باید تذکر داده شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید رسانه اسلام ناب، روحانیت انقلابی و روحانیت شهدا باشند، افزود: شخصیت‌ها و بزرگان روحانی زیادی چون شهید بهشتی، مطهری، قدوسی و باهنر به شهادت رسیدند لذا نباید اجازه داد اقدامات روحانیت مصادره و روایت گری غیرواقعی شوند.

اقدامات روحانیون انقلابی دزفول تبیین شوند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بر ضرورت گرامیداشت روحانیون تاکید کرد و گفت: اقدامات روحانیت انقلابی دزفول برای جامعه تبیین شوند چراکه شهدای روحانی هویت ملی فرهنگی برای نسل سوم و چهارم هستند.

وی افزود: روحانیون در همه برهه‌ها افتحارآفرینی کرده‌اند و نقش آنها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه این شهرستان ۲۷ شهید روحانی تقدیم کرده که نسبت به جمعیت آن زمان جمعیت بالایی است، بیان کرد: روحانیت همیشه به عنوان نوک پیکان و هجمه دشمن مطرح بوده و می‌طلبید برای روایتگری درست، در مقابل این هجمه که قصد نادیده گرفتن اثرگذاری این قشر را داشت بزرگداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی به جامعه درخصوص نقش روحانیت افزود: امیدواریم این کار بزرگ در همه استان به نحو احسن انجام شود.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه فضاسازی کنگره روحانیت از خود آن مهمتر است، گفت: کنگره در اهواز برگزار می‌شود ولی می‌توان نشست‌هایی در دزفول نیز برگزار و وصیت شهدا را منتشر کرد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی شهدای شاخص روحانیت دزفول به پیشینه درخشان این شهرستان در پرورش علما و بزرگان اشاره کرد و افزود:  باید توجه ویژه ای به شهدای روحانی داشت و شان، جایگاه و منزلت آنها را در شهرستان حفظ کرد.

آیین‌های گرامیداشت شهدای دزفول به صورت تخصصی برگزار می‌شوند

فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست گفت: دیدار با خانواده شهدا و برنامه ریزی لازم برای برگزاری کنگره روحانیت انجام خواهد شد.

علی فرهمندپور ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری چنین برنامه‌هایی افزود: امسال برای چهارم خرداد شهدای شهرستان به صورت دسته بندی و برای هر هفته یک دسته تجلیل می‌شوند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم، روحانی، دانش آموز،  دانشجو و موشکی تقسیم بندی و همزمان با چهارم خرداد به صورت تخصصی به آنها پرداخته می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این نشست سرکشی از خانواده شهدا و تجلیل از آنها را یادآور شد و گفت: حدود ۲۰ خانواده شهید روحانی در سطح شهرستان دزفول باقی مانده که باید از آنها تجلیل شود.

حجت الاسلام نصرت امرایی با بیان اینکه بزرگداشت شهدای روحانی ۲۴ اردیبهشت در اهواز برگزار می‌شود، افزود: باید درخصوص این همایش به خانواده شهدا اطلاع‌رسانی شود ضمن اینکه امکانات برای اسکان و رفت و برگشت آنها نیز فراهم است.
وی ادامه داد: فضاسازی سطح شهر برای این بزرگداشت و کنگره انجام می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید دزفول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید دزفول خوزستان روحانیت انقلابی شهدای روحانی قاضی دزفولی حجت الاسلام جمعه دزفول رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است