Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:45:13 GMT

پخت حلیم نذری در روزهای پایانی ماه رمضان + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۷۲۹

پخت حلیم نذری در روزهای پایانی ماه رمضان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

پخت غذای نذری از سنت‌های زیبا و پسندیده است که از گذشته‌های دور تا کنون به ویژه در مناسبت‌های مذهبی مانند ماه مبارک رمضان بین مردم مرسوم بوده است.در این ایام، افراد به صورت گروهی در هیئت‌ها و مساجد و یا حتی درحیاط منازل اقدام به پخت غذای نذری می‌کنند.

اما در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان به همت یکی از فرزندان شهید و خیر اندیش و جوانان جهادی قرارگاه سردار سلیمانی و مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر روستای فرح آباد شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی تعداد بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم (حلیم) طبخ و بین مردم روزه دار این روستا توزیع شد که این امر خیر مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: احمد صادقی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

پخت غذای نذری در روستای متی کلا + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اگر مایل هستید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پخت غذای نذری مناسبت های مذهبی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»