Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:22:18 GMT

۱۷۰۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت گلستان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۵۳۱۹

۱۷۰۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت گلستان اختصاص یافت

گروه استان‌ها- استاندار گلستان با اشاره به کمبودهای استان در زیرساخت‌های حوزه سلامت و تخت‌های بیمارستانی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، علی محمد زنگانه در جمع فعالان حوزه سلامت استان، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم یک گام بلند در حوزه تکمیل زیرساخت های سلامت برداریم باید به سمت جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت ماده 56 و خیرین سلامت برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور در انتهای سال گذشته به استان، اعتبارات و مصوباتی بسیار خوبی به همراه داشت که ما امروز در حوزه سلامت، مصوبات آماده‌ای با ارزش بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد تومان داریم.

رفع برخی چالش‌های حوزه سلامت نطنز نیازمند حضور خیران است«طرح سلامت» دوچرخه‌سواری تاییدیه رئیس کمیته پزشکی نداشتدست نظام سلامت در جیب مردم برای افزایش تعرفه‌های پزشکی!/ بیمه‌ها کشش افزایش تعرفه‌ها را ندارند!

وی با اشاره به جزئیات این اعتبارات افزود: 30 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و نوسازی بیمارستان‌ها، 150 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان گالیکش، 400 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل بیمارستان کودکان گرگان که کلنگ زنی شده و ردیف بودجه دارد، هزار میلیارد تومان برای احداث 600 تخت خوابی بیمارستان جایگزین 5 آذر، بیمارستان 64 تختخوابی گمیشان و چندین مصوبه دیگر از جمله برکات این سفر در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.

زنگانه با تأکید بر پیوند حوزه سلامت با گردشگری و ایجاد گردشگری سلامت، تصریح کرد: هر فردی که بتواند زمینه این کار را فراهم و برای انجام کار به استانداری مراجعه کند، من پای کار هستم و معاونت‌های اقتصادی و عمرانی را موظف می‌کنم که به صورت ویژه این امکان را فراهم کنند تا ما بتوانیم گام بلندی در زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری سلامت در استان برداریم.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد