Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی در این نشست، گفت: موضوع تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام باید به عنوان یک راهبرد اساسی در همه ارکان نظام مورد توجه جدی قرار گرفته و برای نهادینه شدن آن در بین اقشار جامعه لازم است فرهنگ سازی لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) تأکید کرد: اگر می خواهیم منویات رهبری تحقق یابد، آرمان شهدا محقق شود، نظام در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند و رضایت مردم را فراهم کنیم، باید رهنمودها و وصیتنامه امام مبنای همه اقدامات ما در همه سطوح قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی در عزل و نصب مسئولین باید حرکت در خط امام باشد، افزود: دستگاه های آموزشی و پرورشی، فرهنگی و تبلیغی ما بیشتر از بقیه دستگاه ها در این مأموریت خطیر وظیفه دارند. آموزش و پرورش ما باید بداند برای دانش آموزان، معلمان، مدیران و کارکنان چه برنامه ای دارد. باید برنامه ای مدوّن، مستمر و همیشگی در قالب پروژه هایی توسط صاحب نظران و اندیشمندان مشخص گردد.

حسینی ادامه داد: دانشگاه های ما هم باید برای اساتید، دانشجویان و کارکنان برنامه هایی تدارک ببینند. در این خصوص نیازمند طرح مدوّنی هستیم که از دل آن صدها برنامه و راهکار استخراج شود. باید مسأله امام اصلی ترین برنامه برای استادان، دانشجویان و دانش آموزان باشد و امام و افکار امام را آن گونه که بود به همه معرفی کنیم. این تضمین کننده حرکت ما در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) و حفظ نظام و آرمان های شهیدان است.

وی یادآور شد: سالگرد بزرگداشت امام فرصت مغتنمی است که هر سال محصول کارمان را در همه زمینه های مختلف منعکس کنیم. باید همه دستگاه ها برای استفاده مناسب از فضای مجازی یک برنامه مدون داشته باشند.

گفتنی است در این نشست نمایندگانی از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان بسیج اساتید و سایر دستگاه های عضو این کمیته حضور داشتند و بر لزوم پیگیری مستمر تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام در همه دستگاه ها و سطوح جامعه تأکید، و مقرر شد در جلسه آینده همه دستگاه ها گزارش مربوط به خود را پیرامون تبیین و ترویج افکار امام در طول سال به طور مکتوب ارائه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی بزرگداشت امام خمینی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تبیین و ترویج افکار بزرگداشت امام امام خمینی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد