Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، «علی اصغر قائمی» عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره سوار کردن چهار مسافر توسط برخی رانندگان تاکسی و دریافت نرخ کرایه‌های سه نفره از مسافران و شکایت مردم از این موضوع اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین تخلفاتی شکایت‌های خود را به دو شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اعلام کنند و امیدواریم که این دو مجموعه نیز واقعا به شکایت‌های مردم رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه شورای شهر نیز پیگیر شکایت‌های مردم است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر هم گوش شنوای شکایت‌های مردم هستند و اگر به این نتیجه برسیم که تخلف سازمان یافته است وظیفه ما این است که آن را پیگیری کنیم.

قائمی گفت: البته ممکن است این تخلفات به صورت موردی باشد اما اگر تخلف سازمان یافته باشد وظیفه ما ورود به این مساله است و مدیر عامل سازمان تاکسیرانی را برای ارائه توضیحات به کمیسیون عمران و حمل ونقل خواهیم خواست تا این مساله را حل کند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره دو نرخه بودن کرایه‌ها که در شرایط کرونایی اعمال شد و بازگشت به مصوبه قبل از کرونا توضیح داد: باید براساس آنچه که ملاک است عمل کنند. اگر بخواهند مدل جدیدی اعمال شود حتما باید مسیر قانون خود را طی کند و مصوبه شورای شهر را نیز دریافت کند.

او در واکنش به اینکه بانوان از سه نفره بودن تعداد مسافران راضی هستند، به ایلنا گفت: اگر رانندگان تاکسی، رانندگان خانم و یا اگر خود تاکسیرانی طرحی دارد باید به شورا ارائه شود و درباره آن تصمیم گیری شود و به ملاک عمل تبدیل شود.

کد خبر 673004 برچسب‌ها كروناويروس شوراى شهر تهران كرونا در ايران شهرداری خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس شوراى شهر تهران كرونا در ايران شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان