Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:30:58 GMT

گوگل به دنبال جبران درز اطلاعات شخصی کاربران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۴۳۰۲

گوگل به دنبال جبران درز اطلاعات شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، گوگل راه‌هایی برای خصوصی نگه‌داشتن اطلاعات شخصی کاربران در جستجوها اضافه می‌کند.

گوگل گزینه‌هایی را برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصی از جستجوهای آنلاین توسعه داده است.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد به مردم اجازه می‌دهد تا درخواست کنند که انواع بیشتری از محتوا مانند اطلاعات تماس شخصی مانند شماره تلفن، ایمیل و آدرس‌های فیزیکی از نتایج جستجو حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاست جدید همچنین اجازه حذف سایر اطلاعاتی را که ممکن است خطر سرقت هویت را به همراه داشته باشد، مانند اعتبارنامه‌های محرمانه ورود به سیستم، می‌دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که دسترسی آزاد به اطلاعات حیاتی است، «اما توانمندسازی افراد با ابزارهایی که برای محافظت از خود و خصوصی نگه‌داشتن اطلاعات حساس و قابل شناسایی شخصی به آن‌ها نیاز دارند، ضروری است.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوگل کاربران اطلاعات شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به منظور گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در شهری زندگی می‌کنیم که دارای استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی افزود: با عوارض محلی نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و با درآمدسالانه تعریف شده شهرداری ارومیه از محل عوارض شهری نمی‌توان سرعت پروژه‌ها را حتی به استان‌های هم‌جوار رساند.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز بتوانیم سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باز نمی‌توانیم خودمان را به سرعت عمل سایر کلان‌شهرها برسانیم، آنها سال‌های سال است که از شهر ارومیه پیشی گرفته‌اند.

یوسفی تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

وی ادامه داد: عزم راسخ، اراده و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات و نیز نگاه ویژه به مدیریت شهری به وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب و مؤثر در تمام زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، بحث ترافیک، ناوگان حمل‌ونقل، مترو، فضای سبز، مدیریت پسماند برای شهر ارومیه خواهیم بود.

کد خبر 748753

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی