Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۳ با تبریک عید سعید فطر از آمادگی کامل برای استقبال از این عید بزرگ مسلمین در محلات ۱۳ گانه منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در بوستان سیمرغ درجوار شهدای گمنام، مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) منطقه و دیگر محلات گفت: همچنین منطقه ۱۳ با استقرار اتوبوس برای اعزام نمازگزاران به مصلی و برپایی ایستگاه‌های پذیرایی در این خیابان آماده خدمت به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرداری منطقه ۱۳ با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها، اکران پیام‌های تبریک در موقعیت‌های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه‌های ریسه‌ای و پرچم‌های رنگی به طول بیش از ۵ هزار متر و ریسه‌های نوری به متراژ ۳ هزار متر به استقبال عید سعید فطر رفت.

محمد هادی علی احمدی در ادامه به برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه عید فطر در بوستان‌های زینبیه، خیام، پیروزی و فلکه دوم نیرو هوایی اشاره کرد و افزود: این جشن به مدت دو شب همراه با اجرای گروه سرود و موسیقی سنتی و دعوت از چهره‌های هنری و مذهبی منطقه ۱۳ همراه خواهد بود.

او به آماده باش مدیریت شهری منطقه در نواحی چهارگانه در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبر‌های احتمالی، استقرار مخازن و خودرو‌های ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ‌های جمع آوری پسماند خشک و نیرو‌های خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آماده سازی محلی برای اقامه نماز عید فطر در بوستان سیمرغ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای رفاه حال نمازگزاران یادآور شد: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضا‌های سبز مسیر‌های منتهی به محیط پیرامونی این اماکن انجام شده است.

گفتنی است؛ تجلیل از ائمه جماعات، تولید محتوای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع محصولات فرهنگی در مساجد محلات سیزده گانه از برنامه دیگر منطقه ۱۳ ویژه عید فطر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عید سعید فطر نمازگزاران عید سعید فطر منطقه ۱۳ نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه