Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان در مجلس امروز در دیدار اعضای شورای شهر اظهار کرد: در سال جاری سیل جنوب کرمان و سرمازدگی، کشاورزان استان کرمان را دچار بحران جدی کرد و مشکلات به وزرای مربوطه انتقال داده شد.

پیگیری راه‌اندازی کارخانه سرب و روی در کوهبنان

وی بیان داشت: توجه به خواسته‌های کارگران امری ضروری است چون‌ نقطه عطف تولید کشور هستند، لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مجموعه‌های صنعتی و‌ کارگری متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی از پیگیری راه‌اندازی کارخانه سرب و روی در کوهبنان خبر داد.

وی با بیان اینکه برای جذب قیر رایگان پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و برای رفع مشکل سوخت تراکتورهای کشاورزی بدون پلاک هم اقداماتی صورت گرفته است، افزود: با تقویت مبانی فرهنگی باید تلاش شود که همچنان کوهبنان جایگاه فرهنگی خود را در کشور حفظ کند.

 احمد محمدی شهردار کوهبنان بیان کرد: راه‌اندازی کارخانه آسفالت، راه‌اندازی کارگاه قطعات بتنی، اجرای فاز اول پارک مقبره آخوند، تعریض خیابان‌ها و کوچه ها، نورپردازی در پارک‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، بازسازی سینما، برگزاری چندین جشن و نورافشانی و... در سایه همدلی، همکاری و همیاری با اعضای شورای شهر به‌وجود آمده است.

مشکل قیر رایگان در شهرداری

شهردار کوهبنان ادامه داد: در بحث ماشین‌آلات، تفکیک املاک، تهیه قیر رایگان و دفن زباله دچار چالش و مشکل هستیم.

 در ادامه حجت‌الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که بیش از ۱۱۰۰ نفر ثبت‌نام کردند برای تامین زمین نیاز به جابه‌جایی سیل‌بند داریم و برای رفع این مشکل نیاز به ده میلیارد تومان بودجه است که با همکاری و همیاری نماینده مردم در مجلس مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از زلزله شب یلدای سال ۹۶ بسیاری از معابر و کوچه‌های اصلی و فرعی دچار خسارت جدی شدند که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند و این مهم با همکاری و همیاری مردم محقق خواهد شد.

سید فهیم روح‌الامینی رئیس شورای شهر کوهبنان عنوان کرد: ۸۴ هکتار برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که مسیر هدایت آب‌های سطحی باید انجام شود که با این مهم ساخت و ساز در شهرستان رونق خاصی خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در شهرک سی صد واحدی شهید سلیمانی آماده‌سازی معابر و کوچه‌ها جهت جدول‌گذاری و آسفالت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: اکثر مردم شهرستان در معادن ذغال‌سنگ، سرب و روی به‌عنوان کارگر مشغول به کار هستند و درآمد بسیار پایینی دارند که جا دارد مردم این شهرستان در پرداخت اقساط وام مسکن جزو  دهک‌های پائین قرار گیرند تا قسط کمتری توسط مردم پرداخت شود.

روح الامینی تصریح کرد: قیر رایگان برای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده که نیاز به مساعدت نماینده ‌مردم در مجلس برای رفع مشکل دارد.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن مسکن شورای شهر کوهبنان قیر رایگان راه اندازی قیر رایگان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد

دریافت 6 MB کد خبر 6097061

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • عزاداری مردم کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)