Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رعنایی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال هزینه درمان پرداختی از طرف بیمه سلامت متعلق به بخش های خصوصی استان است، گفت: پرداختی ها در بخش غیردولتی دانشگاهی تا پایان سال ۱۴۰۰ تسویه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه 411 میلیارد ریال مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت شده است، اظهار داشت: لازم به ذکر است که از مجموع این مطالبات، 364 میلیارد و 526 میلیون ریال مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  و دانشکده علوم پزشکی اسفراین و مابقی مطالبات نیز مربوط به موسسات درمانی در بخش های خصوصی، خیریه و غیردانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس مطالبات پرداختی به موسسات دولتی دانشگاهی، 279 میلیارد و 795 میلیون ریال پرداخت قطعی هزینه های درمان در حوزه اسناد بستری بیمارستانی دولتی دانشگاهی، 58 میلیارد و 864 میلیون ریال مربوط به هزینه های داروئی اسناد بستری بیمارستان های دولتی استان و 25 میلیارد و 867 میلیون ریال مربوط به پرداخت مطالبات در بخش سطح یک روستایی در فروردین 1401 بوده است.

رعنایی گفت: 40 میلیارد و 803 میلیون ریال هزینه درمان پرداختی از طرف بیمه سلامت متعلق به بخش های خصوصی و خیریه در حوزه های پزشک خانواده شهری، بیمارستان های غیردولتی، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک، داروخانه و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد هستند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ پنج میلیارد و 676 میلیون ریال نیز به مراکز خصوصی دیالیز پرداخت شده است.

وی یادآور شد: پرداختی ها در بخش غیردولتی دانشگاهی شامل بخش های خصوصی، خیریه در حوزه های پزشک خانواده شهری، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک، داروخانه و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد تا پایان سال 1400 تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی اظهار داشت: لازم به ذکر است که بیمه سلامت برای نخستین سال موفق شده است که پرداختی های موسسات دولتی در بخش سطح یک روستایی و موسسات غیردولتی در بخش های پزشک خانواده شهری، بیمارستان های غیردولتی، پزشکان بخش خصوصی، پاراکلینیک ها، داروخانه ها و درمانگاه های بخش خصوصی طرف قرارداد را بدون تاخیر پرداخت کند.

رعنایی بیان داشت: خراسان شمالی 390 موسسه درمانی طرف قرارداد دارد که 100 درصد این موسسات در طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند و در حال حاضر 100 درصد نسخ بیمه سلامت توسط این موسسات، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی می شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دولتی دانشگاهی بخش های خصوصی خراسان شمالی میلیون ریال طرف قرارداد بیمه سلامت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها