Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال امید ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند برای برگزاری اردوی تدارکاتی دچار مشکل شده اما سایر رقبای ایران در ترکیه تمرینات خود را دنبال کرده و آماده حضور در تاشکند هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید ایران با تیم‌های قطر، ترکمنستان و ازبکستان در گروه نخست رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا در تاشکند همگروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی‌ها در ۴ گروه ۴ تیمی و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که در پایان دور نخست از هر گروه، دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و مسابقات در ادامه تا مشخص شدن تیم قهرمان به صورت حذفی ادامه خواهد یافت. 

در شرایطی که اکثر تیم‌ها خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنند، تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران با چالشی جدید مواجه شده است. از کناره‌گیری سرپرست این تیم و نبود فردی در این پست و از سویی دیگر هم زمانی اردوی تیم امید با هفته های پایانی لیگ برتر و حفظ منافع این تیم و البته تیم های باشگاهی، موجب شد تا برگزاری اردوی خارجی امیدها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تیم های کویت و اردن در باکو اردو زده و تمرینات خود را دنبال می کنند، عربستان و امارات نیز در ترکیه هستند و  قرار است کویت و اردن نیز بعد از باکو راهی این کشور شوند تا از آنجا به ترکمنستان بروند. یکی از گزینه‌های تیم امید بازی با یکی از این چهار تیم در ترکیه بود که با این وضعیت به نظر می رسد مهدوی کیا برای برپایی اردو مجبور باشد در تهران بازیکنان خود را به اردو فرا بخواند تا هم به نوعی منافع تیم های باشگاهی در هفته های پایانی لیگ تامین شود و هم او بازیکنان خود را آماده حضور در این رویداد کند. 

انتخاب سرپرست تیم امید با توجه به مسئولیت و حساسیت کاری که بر عهده دارد نیازمند بررسی و انتخاب دقیق است و از سویی دیگر باید تمهیدات لازم برای آماده سازی تیم امید ایران هم مورد تاکید قرار گیرد. 

مرحله‌نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی ازبکستان با حضور تیم‌های فوتبال زیر ۲۳ سال ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان، از ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ازبکستان برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، مهدی مهدوی کیا ، تیم امید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم امید مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!