Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یحیی الهی روز سه شنبه در حاشیه دیدار با امام جمعه پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علاوه بر برخورد جدی با خرده فروشان و معضلات در محله‌ها، شناخت و اشراف بر سر شاخه‌های مواد مخدر که از شرق و جنوب وارد استان لرستان می‌شوند در دستور کار نیروی انتظامی است که پلدختر نیز در مسیر جنوب واقع شده و از این نظر حائز اهمیت و توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال تاکنون چهار باند از عاملین وارد کننده مواد مخدر به استان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی لرستان موفقیت در زمینه کشفیات و مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق را مرهون اطلاع رسانی به موقع مردم و قابل تقدیر دانست.

سردار الهی افزود: خودروهای حامل بار قاچاق که در مسیر شهرستان پلدختر عبور می‌کنند، شناسایی و مورد برخورد قرار می‌گیرند.

وی به نحوه برخورد با توزیع خارج از شبکه کالای قاچاق اشاره کرد و یادآورشد: با توجه به برنامه دولت انقلابی، در جلسه‌هایی با حضور مسئولان ارشد استان زیرساخت‌ها برای دسترسی نیروی انتظامی به نحوه انبار و توزیع این مواد تا رسیدن به دست مصرف کننده همراه با نظارت کامل مهیا شده است.

فرمانده انتظامی لرستان به ساخت ساختمان کلانتری پلدختر اشاره و افزود: اعتبار این پروژه تأمین و از ابتدای سال تخصیص یافته و ساخت آن آغاز شده که بر اساس بازدیدهای انجام شده با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آبان ماه تکمیل خواهد شد.

سردار الهی گفت: احداث ۳۲ خانه سازمانی به شهرستان پلدختر اختصاص پیدا کرده که بنا بر برآورد انجام شده ۱۶ واحد از این ساختمان‌ها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و مابقی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: بر اساس وظیفه هر چند وقت یکبار برای بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد نیروی انتظامی به شهرستان‌ها مراجعه می‌شود تا از نزدیک شاهد مطالبات مردم باشیم و در پایان سفر نیز این مطالبات جمع بندی و به صورت مصوبه جهت اجرا به فرمانده انتظامی شهرستان مربوطه ابلاغ می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: شهرستان پلدختر از نظر امنیتی یکی از شهرستان‌های امن استان است که مشکل خاصی در این زمینه ندارد و این نتیجه همراهی خوب مردم ولایتمدار، شهید پرور و بزرگوار این منطقه است که فرزندان خود در نیروی انتظامی را خوب همراهی می‌کنند.

سردار الهی گفت: امام جمعه پلدختر با نفوذ کلام خوبی که در بین مردم دارد، همراه و حامی به حق همه دستگاه‌های امنیتی به ویژه نیروی انتظامی است.

وی افزود: امسال بر اساس احساس نیاز نیروی جدید به راه و ترابری پلدختر تخصیص داده شده و تعدادی نیرو به زودی به یگان ترابری این شهرستان اضافه می‌شود.

کد خبر 5486978

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی قاچاق مواد مخدر پلدختر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار ایلام خراسان رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز مشهد نانوایی لیگ برتر فوتبال ایران فرمانده انتظامی نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد