Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری ساری گفت: آموزش همگانی از قدیم توسط سازمان اورژانس کشور برگزار می شود و به تازگی برنامه جدیدی را طراحی کرده ایم که آموزش استاندارد شده با هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش است. هدف ما مشارکت تمام سازمان های امدادی در این برنامه آموزشی است.

او اعلام کرد: سازمان اورژانس دوره های توانمند سازی و برخورد با شرایط اورژانس را ایجاد خواهد کرد و اولین دوره آموزش های توانمند سازی دانش آموزان در یکی از مدارس به صورت نمادین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور افزود:با امضای تفاهم نامه بین اورژانس و وزارت آموزش و پرورش سعی شده تا برنامه های مهارت محور در بین دانش آموزان  توسعه پیدا کند.

او افزود: یکی از اهداف آموزش های استاندارد شده این است که دانش آموزان تا رسیدن آمبولانس در شرایط اورژانسی و زمان بروز حادثه اقدامات لازم را انجام بدهند.

به گفته نوری آموزش همگانی توسط اورژانس در مقاطع مختلف در حال انجام است و یکی از اهداف این کار ارتقای سطح دانش مردم و حتی نوجوانان در خصوص فوریت های پزشکی تا رسیدن عوامل اورژانس در محل حادثه است.

بیشتر بخوانید:

۴ میلیون و ۸٠٠ هزار نفر در تهران دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا کرونا در ایران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود