Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@03:19:23 GMT

واژگونی خودروی حامل اتباع خارجی/ 4 کشته و 14 مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۹۹۲

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی یکدستگاه خودرو تویوتا، حامل اتباع بیگانه غیرمجاز ۱۴ نفر مصدوم و چهار نفر جان باختند.   دکتر فریبرز راشدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: این حادثه ساعت ۱۴ و۲۵ دقیقه امروز و در محور سراوان به خاش (کیلومتر ۶۰) رخ داد که مصدومان آن بوسیله ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی شهرستان سراوان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.   وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.   انتقال و جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز معضل بزرگی برای سیستان و بلوچستان و یکی از عوامل مهم بالابردن آمار تصادفات جاده ای و مکرگ و میر ناشی از آن است.   رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان چندی پیش در نشست خبری با خبرنگاران گفته بود: جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز و حوادث رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز قاچاقچیان تنها در سال گذشته هزینه های سنگین چند ۱۰ میلیاردی به حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان وارد کرده است. 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه