Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فروکش کردن کرونا و کاهش شمار شهرهای قرمز، تعداد شهر‌های وضعیت آبی از ۱۸۹ به ۱۹۳ شهر افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد، بر اساس آخرین به روز رسانی ها، هیچ یک از شهر‌های کشور همانند هفته گذشته، در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند.

  تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۲۵۹ به ۲۵۵ شهر رسید و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۱۸۹ به ۱۹۳ شهر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
      به گزارش دانا، بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشت و درمان به ویژه متخصصان بیماری های عفونی بارها تاکید کرده اند که کاهش شهرهای درگیر وضعیت قرمز به معنای ریشه کنی کرونا نیست و کماکان شهروندان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام کنند؛ چرا که در صورت تجمع مردم و ازسرگیری دورهمی ها و مهمانی ها بدون رعایت پروتکل ها می تواند منجر به بروز دومرتبه بیماری شود.   بنابراین رعایت پروتکلها تا زمان اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشورمان لازم الاجراست، لذا شایسته است مردم موارد تشریح شده در دستورالعمل های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم مراعات فاصله فیزیکی در اماکن سرپوشیده و بدون تهویه مناسب هوا را مراعات کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی