Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نشست با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری پایتخت در ترویج زبان و ادب فارسی، از تبلیغات شهری و المان‌های محیطی به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت ترویج فرهنگ نام برد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر غلامعلی حدادعادل در این نشست با تاکید بر لزوم توجه دقیق به موضوعات فرهنگی در فضای اقتصادی و تبلیغاتی، از سازمان زیباسازی به عنوان مجموعه محوری در ترویج فرهنگ شهری نام برد و گفت: در کنار تلاش برای ارتقای کمی درآمدهای سازمانی، تلاش برای از بین نرفتن فضای فرهنگی محیط شهری بایستی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این خصوص اقدامات خوبی در دوره جدید انجام شده که مهمترین آن، تغییر ادبیات تابلوهای تبلیغاتی و استفاده از واژگان فارسی در این فضا است.

در این نشست، رضا صیادی ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در سازمان زیباسازی شهر تهران، ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی این سازمان را یکی از اولویت‌های اصلی دوره جدید عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیباسازی سازمان زیباسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت