Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:24:56 GMT

کشف بیش از 19 تُن روغن خوراکی احتکاری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۲۶۱۹

کشف بیش از 19 تُن روغن خوراکی احتکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود با محتکران کالاهای اساسی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار روغن خوراکی در ۲ انبار واقع در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اصفهان مطلع و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکمیل شدن تحقیقات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از انبارهای مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۱۵ تُن ۲۴۱ کیلو روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان نیز در عملیاتی دیگر از انباری در این شهرستان ۴ تُن و ۲۱۸ کیلو روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان مجموع روغن‌های احتکاری مکشوفه را ۱۹ تُن و ۴۵۹ کیلو اعلام کرد و گفت: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این روغن‌ها بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال است که در این خصوص تمامی انبارها پلمب و ۳ نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن احتکار فرمانده انتظامی روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام