Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، هیأت ترکمنستان در سازمان امنیت و همکاری اروپا با «مارگارت سدرفلت» رئیس پارلمانی این سازمان دیدار کرد.

در این دیدار موضوعات در دستور کار سازمان امنیت و همکاری اروپا به ویژه وضعیت افغانستان و اصلاحات این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، اقدامات ترکمنستان در زمینه استراتژی واحد و اصلاحات سازمان امنیت و همکاری اروپا در زمینه امنیت، تدوین برنامه جامع محیط زیست و تشکیل شورا در این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین انرژی پایدار و عملکرد کمیسیون سیاست حمل و نقل و تقویت روابط پارلمانی را بررسی کردند.

کارشناسان ترکمن نشست آنلاینی با نمایندگان دفتر هماهنگ کننده فعالیت‌های اقتصادی و زیست محیطی سازمان امنیت و همکاری در اروپا برگزار کردند.

در این دیدار تقویت بنادر و ارتباطات با هدف اخذ گواهینامه بین المللی  EcoPorts، ترویج توسعه بنادر سبز و مراکز حمل و نقل و لجستیک در راستا گسترش همکاری بین سازمان امنیت و همکاری اروپا و بندر ترکمن باشی بررسی شد.

خاطر نشان می‌شود که گواهی EcoPorts توسط سازمان بنادر دریایی اروپا و سیستم نظارت محیطی بنادر (PERS) صادر می‌شود و امکان استفاده از فناوری‌های تجارت دیجیتال سازگاری با محیط زیست را فراهم می‌کند که به بنادر در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار و نوآوری کمک می‌کند.

گواهینامه بین المللی EcoPorts به بندر بین المللی ترکمن باشی این فرصت را می‌دهد تا در سیستم حمل و نقل اروپا ادغام شود. علاوه بر این، آموزش‌هایی برای ارتقای مهارت کارکنان بندر برگزار خواهد شد.

گواهی EcoPorts عملکرد بندر، سیاست مدیریت بندر، حفاظت از محیط زیست و مدیریت خطرپذیری را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر 34 بندر اروپایی دارای وضعیت EcoPorts هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: همکاری ترکمنستان حمل و نقل روابط پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد