Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب فتح‌اللهی گفت: بودجه پژوهش و فناوری که در هیئت امنای هر دانشگاه مصوب می‌شود باید به صورت جداگانه، در قالب جدول فعالیت‌ها در ابتدای سال از طرف رئیس دانشگاه، به معاونت پژوهشی و فناوری ابلاغ شود تا اجرای برنامه‌های ویژه تحقق اهداف علمی مندرج در اسناد ملی بالادستی محقق شود.

او درباره درآمد اختصاصی از بخش پژوهش، فناوری و نوآوری گفت: باید ببینیم در هر منطقه بر اساس احصایی که انجام می‌شود، چه ظرفیت‌های پژوهشی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احصاء و گسترش خدمات تخصصی آزمایشگاهی دانشگاه‌های منطقه نیز باید در دستور کار قرار گیرد. اسناد آمایش هر منطقه، شهر و استان را نیز باید واکاوی کرده و برای تحقق اهداف آن ایفای نقش شود. ماموریت هر دانشگاه / پژوهشگاه از نیازهای آمایش منطقه باید استخراج شود.

به گفته فتح اللهی برنامه‌ها و اقدامات پژوهش، فناوری و نوآوری هر دانشگاه باید در راستای ماموریت های آمایشی به صورت روشن و واضح مشخص شوند. خرید تجهیزات آزمایشگاهی اساسی در منطقه با اشتراکات منابع باید ساماندهی شود.

او گفت: باید به ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌مندی از ظرفیت مردمی توجه ویژه شود. در این راستا باید دانشگاه، دولت، مردم و صنعت در هر منطقه در کنار هم در قالب یک مدل به هم تنیده ای، پیشرفت و شکوفایی منطقه خود را تضمین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارکرد علمی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین