Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:33:40 GMT

متولیان فرهنگ و هنر خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۴۴۹

متولیان فرهنگ و هنر خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

به گزارش ایرنا، محمد رعیت روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: در هشت سال دفاع مقدس مبارزه در جنگ سخت بود ولی در زمان حاضر در جنگ نرم و هجمه های سنگین و  بی شمار این عرصه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باید با جهاد تبیینی به جامعه کمک کنند.

وی با گرامیداشت سالروز سوم خرداد فتح حماسه خرمشهر  اظهارداشت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همه برای تعالی و پاسداشت نام ایران و حفظ اقتدار اندیشه ها، آزادی و آزادمردی ایران ایثار، رشادت و همت کرده و  با نگاه آرمانی دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند و امنیت و اقتدار را با ایستادگی هدیه آوردند و به یقین ایرانی سخت ترین کارها و پیچیده ترین هجمه ها را مرتفع کرده و از آن می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در زمان حاضر هر چه فرهنگ ایثار و شهادت به همراه الگوهای مناسب معرفی شود به یقین آسیب ها کمرنگ می شود و تولیدات هنری، نمایشی، سینمایی، کتاب، مقاله و پژوهش در این مهم تاثیرگذار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در سال گذشته  سه میلیارد و ۲۸۰ میلیون اعتبار برای طرح های بررسی شده  پیشنهادی جذب شد و حمایت از موسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدن به یک ساختار مناسب، اهداف نیک و تقویت حوزه فرهنگ  استان است.
به گفته رعیت ۴۳ موسسه در سال  گذشته با رویکرد مردمی و تعالی فرهنگ و هنر تاسیس شد.

وی با اشاره به جشنواره فیلم کوتاه تسنیم با مضامین قرآن و عترت بیان کرد: این جشنواره در بخش های فیلم کوتاه، نماهنگ و مستند با موضوعاتی از جمله کسب حلال، نماز، عفاف و حجاب، خانواده خوشبخت و جهاد برگزار می شود که بخش ویژه آن مستند زندگی روستایی است که علاقه مندان برای ثبت نام آثار خود  تا ۲۰ تیر ماه فرصت دارند تا  به صورت حضوری در دفتر انجمن سینمای جوان گلستان ارسال کنند.
وی بیان کرد: طرح خوب دیگر از سوی موسسات فرهنگی و هنری طرح سپیدار با هدف افزایش نشاط اجتماعی به ویژه  برای سالمندان و پیشکسوتان بوده که نباید از آنها غافل باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: ششمین جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات آثار هنری و سینمایی کشور در 2 مرحله استانی و کشوری در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش مردمی برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گلستان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه طرف اوکراینی در خط مقدم جبهه، به شدت وحشت زده شده است، گفت که روسیه حالا باید عملیات نظامی را به سرانجام برساند.

پسکوف تاکید کرد: در خط مقدم جبهه، طرف اوکراینی به شدت ترسیده است. اطلاعات دسته اولی که در اختیار داریم حاکی از آن است که در آن سوی میدان جنگ، ترس رو به افزایش است. نکته حائز اهمیت این است که همین روند و تحرک را حفظ کنیم. خیلی اهمیت دارد که متوقف نشویم و اهداف عملیات نظامی را محقق کنیم.

اظهارات پسکوف در حالی است که پنتاگون به‌تازگی از بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار رونمایی کرد. علاوه بر این، بسته ۶۱ میلیارد دلاری کاخ سفید سرانجام پس از ماه‌هاست بن‌بست در کنگره آمریکا، به تصویب مجلس نمایندگان رسید. در عین حال، وزارت دفاع روسیه از افزایش شمار قربانیان ارتش اوکراین در خط مقدم جبهه خبر داده است.

کد خبر 6091076

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر