Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:51:03 GMT

مصاف تیم ملی والیبال با شاگردان کولاکوویچ

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۴۶۸۹

مصاف تیم ملی والیبال با شاگردان کولاکوویچ

تیم ملی والیبال ایران روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف صربستان می‌رود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ از روز یکشنبه هشتم خردادماه اردوی برون مرزی خود را در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌کند.

بر اساس برنامه تدوین شده برای این اردو، شاگردان بهروز عطایی علاوه بر پیگیری تمرینات در دو نوبت صبح و عصر، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم ملی والیبال صربستان با هدایت ایگور کولاکوویچ می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان والیبال ایران جمعه شب ۱۳ خرداد بلگرد را به مقصد برزیلیا ترک خواهند کرد و پس از سفری طولانی مدت بامداد یکشنبه (۱۵ خرداد) وارد شهر برزیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از ۱۷ تا ۲۲ خرداد در این شهر پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

برنامه چهار دیدار هفته نخست تیم ملی به وقت تهران به قرار زیر است:

چهارشنبه ۱۸ خرداد؛ ایران – چین، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد

جمعه ۲۰ خرداد؛ ایران – هلند؛ ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه

یکشنبه ۲۲ خرداد؛ ایران – استرالیا؛  ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد

یکشنبه ۲۲ خرداد؛ ایران – ژاپن؛ ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت محمدرضا حضرت پور ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال صربستان اسماعیل مسافر رضا عابدینی بهروز عطایی علی رمضانی محمدرضا موذن مهدی جلوه میلاد عبادی پور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی والیبال ایران ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور حذفی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان؛ مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه 7 بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن