Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد به جز یک بازیکن این تیم سایر اعضای تیم و حتی خود او تا مدت کوتاهی قبل از اعلام رسمی خبر تمدید قرارداد کیلیان امباپه از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گویی تلویزیون با برنامه «پارتیزداسو دِکوپه» اسپانیا راجع به تمدید سه ساله قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن صحبت و به موضوعی جالب در همین خصوص اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو در باره امباپه‌ای که گفته‌ می‌شد در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد، گفت: من از تصمیم امباپه برای تمدید قراردادش تعجب نکردم. اطمینان داشتیم که او هنوز تصمیمش را نگرفته است و تا آخرین لحظه صبر خواهد کرد. تمام اعضای تیم در رختکن PSG تا نیم ساعت قبل از اعلام رسمی بی‌اطلاع بودند و فقط اشرف حکیمی باخبر بود. خود من هم به صورت رسمی نیم ساعت قبل از اعلام خبر، مطلع شدم. با اینکه به او نزدیک هستیم، از تصمیم نهایی‌اش اطلاع نداشتیم. رئیس باشگاه این خبر را به من داد. رابطه من با کیلیان همیشه خوب بوده است و او بین دو نیمه بازی‌مان (آخرین بازی فصل پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه مقابل متز) پیراهن تمدید قراردادش را به من هدیه داد. مسلماً تصمیم او برای نرفتن به رئال مادرید، برای این باشگاه ناراحت‌کننده است.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم امباپه برای تمدید قراردادش تصمیم درستی بوده است، تأکید کرد: من در این باره نظر نخواهم داد. به هر حال او تصمیمش را گرفته است و این تصمیم خوشایند هوداران، لیگ فرانسه و به نفع همه خواهد بود.

پوچتینو در ادامه از علاقه خود به ادامه کار به‌عنوان سرمربی پاریسی‌ها سخت گفت و تأکید کرد: قبلاً گفته بودم که صد درصد دوست دارم بمانم و امروز هم دوباره همین را می‌گویم. من هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم. هر مربی دوست دارد که خودش را در این تیم به چالش بکشد. به همین دلیل هم من دوست دارم به کارم ادامه دهم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی باانگیزه بوده و هدف آن فتح لیگ قهرمانان برای خوشحال کردن هوادارانش است.

در نهایت سرمربی سابق تاتنهام به این سؤال پاسخ داد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های لیورپول و رئال مادرید ترجیح می‌دهد کدامیک از آنها قهرمان شوند.

او گفت: من با دست‌اندرکاران باشگاه لیورپول رابطه خوبی دارم، با مربی آنها و ...، اما نمی‌توانم این واقعیت را از کسی پنهان کنم که رئال مادرید همیشه تیمی بوده است که در دوران بازی‌ام همیشه به آن گرایش داشته‌ام. با این حال برای من مهم این است که در فینال یک بازی تماشایی ببینم. هر تیمی که بهتر باشد هم قهرمان خواهد شد.

امباپه رسماً تا سال 2025 با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو کیلیان امباپه پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو تمدید قرارداد پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه