Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@06:22:50 GMT

نقش محوری رسانه‌ها در احساس امنیت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۹۸۶

نقش محوری رسانه‌ها در احساس امنیت

رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت که سهم تهران از وقوع سرقت در کشور از ۲۴ درصد به ۱۹.۵ درصد رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا لطفی که به عنوان جانشین رییس پلیس آگاهی فراجا منصوب شده، در مراسم تکریم خود در پلیس آگاهی تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد، گفت: دو ماه کمتر از چهارسال در پلیس آگاهی تهران بزرگ خدمت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت عزیزان زیادی با ما همراهی کردند که قدردان همه این عزیزان هستم.

لطفی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در دوران ریاستش در پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: اقدامات بسیاری انجام شده که تمام آنها در این فرصت محدود قابل بیان نیست. اما باید بگویم در نتیجه اقدامات انجام شده ،امروز دیگر کمتر پرونده رسوب شده‌ای در پلیس آگاهی تهران بزرگ داریم تا جایی که حتی درصد کشف به وقوع ما در سال ۱۴۰۰، به میزان ۱۱۵ درصد بود که نشان می‌دهد پرونده‌های قبلی کشف شده است.

لطفی ادامه داد: در حوزه سرقت نیز که عرصه بسیار مهمی است و پیچیدگی‌های فراوانی هم دارد ما توانستیم قدرالسهم تهران از سرقت در کشور را از ۲۴ درصد به ۱۹.۵ درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری و ... انجام شده است، افزود: اقدامات نوین را نیز در دستور کار قرار دادیم که تمرکز بر پرونده‌های فقدانی و ایجاد مرکز واکنش سریع از جمله آن‌هاست.

به گفته لطفی، دو پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ غیرفعال بود که آن را فعال کردند و دو پایگاه را نیز به جغرافیای مناسب خود بازگردانده‌اند.

رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ از همراهی رسانه‌ها نیز قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها تاثیر زیاد و محوری در احساس امنیت دارند و انصافا در این دوره دست ما را گرفتند.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر