Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@03:59:49 GMT

یک ویژه‌برنامه موسیقایی در منزل امام (ره)

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۰۵۰۳

یک ویژه‌برنامه موسیقایی در منزل امام (ره)

واحد موسیقی، شعر و سرود سازمان صداوسیما با مشارکت یک نهاد فرهنگی در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه «هجرت خورشید» را در شهرستان خمین برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین «هجرت خورشید» گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز دوشنبه نهم خرداد ماه در خانه امام خمینی (ره) واقع در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه که با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و واحد موسیقی، شعر و سرود سازمان صدا و سیما کاروانی در حوزه شعر و موسیقی از تهران و شهر‌های مختلف راهی شده تا در این برنامه شرکت کنند یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته خواهد شد.

علیرضا قزوه مدیر واحد موسیقی و شعر صدا و سیما گفت: برنامه «هجرت خورشید» یادآور لحظات ناب همراهی با امام امت است. در این برنامه که روز دوشنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود اهالی شعر و موسیقی و سرود باری دیگر نام بلند حضرت امام را یادآوری خواهد کرد و به راه و مرام امام خمینی توجه نشان خواهند داد.

وی از همکاری مشترک صداوسیما و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قدردانی کرد و گفت: حجت الاسلام علی کمساری سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی همراه همکارانشان مقدمات این برنامه را فراهم کردند ما قدردان این همکاری هستیم و امیدواریم همچنان این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

محمد امیر عادلانی، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام هم درباره این برنامه توضیح داد: شعر و موسیقی از بهترین عرصه‌ها برای یادآوری نام امام کبیر انقلاب اسلامی است. این حرکت می‌تواند مقدمه مجموعه برنامه‌های آینده ما باشد و قطعاً خیرات فراوانی در پی خواهد داشت. شعر و موسیقی ناب و ارزنده کشورمان در اراک و خمین توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد و این اتفاق خوبی است.

لازم به توضیح است یک گروه سرود از اراک و پنج شاعر از خمین و اراک و نیز شاعرانی از یزد و قم و تهران و آبادان و مشهد و ده خواننده و آهنگساز از تهران و تنی چند از شخصیت‌های فرهنگی و هنری کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتحال امام خمینی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سازمان صدا و سیما مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام شعر و موسیقی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد