Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک آتش‌سوزی عظیم سه زنگ هشدار در یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی شهر اوماها در ایالت نبراسکای آمریکا را به صدا درآورده است.

به گزارش فاکس نیوز، شدت آتش و دود به حدی بود که مردم ساکن در محله‌های اطراف مجبور به تخلیه شدند. دود سیاه غلیظی که از ساختمان بلند می‌شود، از کیلومتر‌ها دورتر هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی همچنین شعله‌های عظیمی را نشان می‌دهد که آتش‌نشانان و امدادگران در تلاش هستند آن را مهار کنند. همچنین این آتش سوزی باعث قطع برق هزاران نفر شده است.

گفته می‌شود آتش حدود ساعت ۷ عصر روز گذشته به وقت محلی آغاز شده و علت وقوع آن هنوز مشخص نیست. مقامات اداره آتش نشانی اوما‌ها گفته اند که دیوار‌های ساختمان شروع به ریزش کرده اند. تاکنون گزارشی از مصدومیت افراد منتشر نشده است و مشخص نیست در زمان شروع آتش سوزی کسی در ساختمان بوده است یا خبر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی کارخانه شیمیایی حوادث بین الملل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری