Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:13:14 GMT

تدریس خصوصی زبان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۱۰۱۸

تدریس خصوصی زبان

 

یادگیری زبان یکی از ملزومات دنیای پیشرفته امروزی است. خصوصا زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی که این روزها افراد بسیار زیادی در حال یادگیری آن‌ها هستند. خصوصا در کشور ما، بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری، تحصیلی و ... در حال یادگیری زبان‌های کشورهای مختلف هستند. اما یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان‌های جدید، استفاده از تدریس خصوصی زبان است، چراکه به دلایل متعدد، در طی این کلاس‌ها یادگیری افراد به مقدار زیادی افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نحوه تدریس خصوصی زبان‌های آلمانی، ترکی، انگلیسی و فرانسوی را بررسی می‌کنیم.

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

زبان فرانسوی، دومین زبان زنده‌ی دنیا است و در بسیاری از کشورها از جمله کانادا نیز صحبت می شود. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، علاوه بر زبان انگلیسی، گاهی باید زبان فرانسوی را نیز بلد باشند. علاوه بر این موضوع، افرادی که قصد آمادگی کامل برای آزمون زبان یعنی DELF را دارند نیز معمولا به کلاس تدریس خصوصی زبان فرانسوی روی می‌آورند. زیرا زبان فرانسوی نسبت به زبان های دیگری مانند انگلیسی دشواری بیشتری دارد  و تسلط بر آن و قبولی در آزمون آن نیازمند دانش بیشتر و بهتری است.

تدریس خصوصی زبان ترکی

متقاضیان یادگیری زبان ترکی نیز در  این روزها بسیار افزایش پیدا کرده اند. دلیل این موضوع نیز شرایط ایده آل زندگی در ترکیه است و افراد زیادی برای خرید ملک، تحصیل و زندگی به ترکیه مهاجرت می کنند. علاوه بر صحبت های روزمره یکی از دلایل لازم برای یادگیری زبان ترکی، این است که در اکثر دانشگاه‌های این کشور، دروس به زبان ترکی تدریس می شوند. به همین دلیل افراد برای یادگیری زبان ترکی، بهتر است تا از معلم خصوصی زبان ترکی استانبولی استفاده کنند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن این زبان را فرا گرفته و بتوانند به خوبی برای تحصیل و زندگی در این کشور اقدام کنند. چرا که یکی از شروط تحصیل در این کشور، یادگیری زبان ترکی و قبولی در این آزمون این زبان است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از سخت‌ترین زبان های دنیا به شما می‌رود و آزمون های مختلفی در سطوح مختلف این زبان گرفته می‌شود، (B1-B2-C1-C2) قبول شدن در این آزمون‌ها می تواند کاری بسیار دشوار باشد، بنابراین نیاز است و طبیعتا هرچقدر که فرد به سطح های بالاتری از زبان آلمانی برسد، آزمون ها نیز سخت تر خواهند شد. به همین دلیل بهتر است تا افراد برای قبولی در آزمون زبان آلمانی (گوته)، به بهترین نحو این زبان را بیاموزند. این کار نیز تنها با یادگیر عمیق و اصولی این زبان میسر می شود.

بنابراین طیف بسیار گسترده ای از افراد برای شرکت در آزمون گوته و قبولی در این ازمون، از تدریس خصوصی زبان آلمانی استفاده می کنند تا بتوانند به خوبی این زبان را فرا بگیرند. چراکه در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی، افراد می توانند به خوبی نقاط قوت خود را تقویت کرده و نقاط ضعف خود را نیز رفع کنند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از پایه‌ترین زبان‌هایی است که هر فردی باید آن را بلد باشد. نه تنها برای مهاجرت، بلکه برای زندگی در هر کشوری باید زبان انگلیسی را بلد بود. اما اگر فردی قصد دارد تا در حوزه خاصی زبان انگیسی را فرا بگیرد، مثلا در حوزه تجارت، حوزه پزشکی، حوزه اقتصاد و... بهتر است تا با استفاده از کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آموزش دقیقی برای آن‌ها ببیند. همانطور که می‌دانید، در کلاس های گروهی زبان انگلیسی به طور تخصصی زبان انگلیسی در حوزه های متفاوت به افراد تدریس نمی شود و بنابراین تمامی افراد در یک سطح قرار خواهند گرفت. اما در تدریس خصوصی این زبان، فرد می‌تواند علاوه بر اینکه زبان انگلیسی را در یک حوزه خاص و مورد نیاز فرا می‌گیرد، بر مهارت‌های مورد نیاز خود نیز تمرکز کند تا آن ها را بهتر یاد بگیرد.

علاوه بر این موضوع، حتما می‌دانید که برای دریافت مدرک زبان انگلیسی، باید در آزمون آیلتس شرکت کنید. برای قبولی در آزمون آیلتس، تنها گزینه استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی است، زیرا تنها با بازدهی بالای این کلاس ها است که افراد می توانند به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند و برای بهینه کردن آن ها تلاش کنند.

مزایای تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان های مختلف از جمله ترکی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی نسبت به کلاس های گروهی زبان مزایای بسیار زیادی برای زبان آموزان دارد که در این قسمت برخی از آن ها را بررسی می کنیم:

در تدریس خصوصی زبان، افراد با کمک معلم خصوصی، به خوبی می توانند نقاط ضعف خود را دریابند و برای رفع آن ها تلاش کنند. این موضوع تنها در کلاس های خصوصی میسر است زیرا در کلاس های گروهی مدرس باید به طور همزمان روی چندین زبان آموز تمرکز کند و بنابراین نمی تواند به خوبی نقاط ضعف دانش آموزان را تشخیص دهد، اما در تدریس خصوصی از آنجایی که تنها بر یک دانش آمور تمرکز کرده است میتواند حتی کوچک ترین ارادات او را برطرف کند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، تحصیلی و ... نمیتوانند در کلاس های گروهی شرکت کند، بنابراین یادگیری زبان هم برای آن‌ها دشوار خواهد شد و هم زمان زیادی خواهد برد. یکی از مزایای تدریس خصوصی زبان این است که افراد می توانند در ساعات دلخواه و همچنین در هر روز دلخواهی که می‌خواهند کلاس‌ها را برگذار کنند و نیازی نیست در ساعات و روزهایی مقرر به کلاس های گروهی زبان بروند. علاوه بر این موضوع، افراد می توانند به در صورت لزوم، کلاس های خصوصی را کنسل کرده و هیچ نگرانی بابت جا ماندن از کلاس ها نداشته باشند. در تدریس خصوصی، افراد میتوانند به دلخواه روی مهارت خاصی تمرکز کنند، به عنوان مثال برخی از افراد تنها نیاز به تقویت مهارت شنیداری خود دارند. از آنجایی که در کلاس های گروهی مدرس باید هر چهار مهارت (شنیداری، نوشتاری، گفتاری و درک مطلب) را برای زبان آموزان به طور یکسان تقویت کند، بنابراین افرادی که نیاز به تقویت یک مهارت خاص دارند، نمیتوانند به طور مناسبی در کلاس های گروهی پیشرفت کنند زیرا به اندازه کافی در بخش مورد نیاز خود آموزش دریافت نمی‌کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تدریس خصوصی زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به‌صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، افزود: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند؛ به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد؛ به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیرو‌های انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود