Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 700 عدد انواع مبلمان خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 120 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ کارآگاه علی اصغر محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از 120 میلیارد ریال در محدوده کهریزک تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی بازرسی های اولیه مشاهده شد پلمب گمرکی تریلر شکسته و حامل انواع مبلمان و آباژور خارجی است و کالاها در سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 705 عدد انواع مبلمان و آباژور خارجی بوده که در این راستا چهار متهم دستگیر و یک خودرو توقیف شد و پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 120 میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است.

  سرهنگ محمودیان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق دستگیری ۴ متهم توقیف خودروی قاچاقچیان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان