Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز دوم ایستگاه پمپاژ «چم کبود» رومشکان با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.

 به  گزارش   خبرگزاری   برنا  از لرستان؛  روز پنج شنبه در مراسمی با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس، مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، فاز دوم ایستگاه چم کبود به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی لرستان در حاشیه ایم مراسم ، گفت: در راستای این طرح ۱۵۰ هکتار از اراضی منطقه به سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار به دو روش آبیاری کلاسیک ثابت با آبپاش متحرک و روش نواری تیپ تجهیز شده است.

الوند فر افزود : جهت اجرای فاز دوم این ایستگاه مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او تصریح کرد : در حال حاضر ۱۲۰ هکتار از اراضی به کشت سیب زمینی اختصاص یافته است و کشت دوم "ذرت علوفه‌ای" در دستور کار قرار دارد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:  عملیات اجرایی فاز اول احداث ایستگاه در سال ۱۳۹۲ آغاز و سال ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

او بیان کرد:  جهت اجرای فاز اول و دوم این ایستگاه در مجموع ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد