Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@22:22:02 GMT

«جنگ جهانی نان» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۲۵۵

«جنگ جهانی نان» آغاز شد

به گزارش صدای ایران، شفقنا نوشت: «لوئیجی دی مایو» وزیر امور خارجه ایتالیا هشدار داد که «جنگ جهانی نان» به دلیل ممانعت از صادرات گندم اوکراین، آغاز شده است.
جنگ جهانی نان آغاز شده و باید آن را متوقف کنیم
به گزارش الجزیره، دی مایو در اظهاراتی که توسط رسانه هایی غربی از جمله آمریکن پست منتشر شد، اظهار داشت: «جنگ جهانی نان آغاز شده و باید آن را متوقف کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این موضوع می تواند به بی ثباتی سیاسی در آفریقا، انتشار گروههای تروریستی و کودتاها منجر شود. دلیل آن، بحران غلات است.

این وزیر ایتالیایی بیان کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه باید در سریعترین زمان ممکن به توافق صلح دست یابد که شامل توافقی در مورد غلات نیز شود.

دی مایو خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیون تن غله توسط ناورهای روسیه در بنادر اوکراین گیر افتاده است.

به گزارش صدای ایران وی افزود: در شرایط فعلی تلاش ما این است که روسیه را وادار کنیم محاصره تحمیلی علیه صادرات گندم در بنادر اوکراین را متوقف کند زیرا ممکن است با خطر جنگ های جدیدی در آفریقا روبرو شویم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جنگ جهانی نان جنگ جهانی نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان