Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:17:59 GMT

گوشی موتو Edge 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۵۸۲۴

گوشی موتو Edge 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتو Edge 2022 احتمالا با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی POLED و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که موتورولا در سه ماهه سوم سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به نام Edge 2022 را معرفی کند؛ این محصول با کد Dubi Plus شناخته می‌شود. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که دارای صفحه‌نمایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ اینچی با پنل POLED Plus و وضوح تصویر +Full HD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. دوربین سلفی گوشی جدید موتورولا نیز دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است که در پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی موتو Edge 2022 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته شده است؛ درگاه USB-C نیز در لبه پایینی قرار دارد. لبه پایینی گوشی ذکر شده میزبان حفره‌های بلندگو، میکروفون و شیار سیم‌کارت است.

گوشی موتو Edge 2022 از تراشه مدیاتک MT6879 بهره خواهد برد و در دو مدل با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ضخامت این گوشی ۸.۲ میلی‌متر است؛ البته برآمدگی دوربین آن، ضخامت را به ۱۰.۱ میلی‌متر می‌رساند. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

کد خبر 579920

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی خبر تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان موتورولا گوشی موتورولا گوشی هوشمند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی موتو Edge 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار

شمال شرق ایران دارای مناطق متعددی است پارک ملی ساریگل در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی واقع شده است. این منطقه کوهستانی با آب و هوای نسبتا سرد است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و بسیار دیدنی این استان محسوب می‌شود طبیعت زیبا و پوشش گیاهی و جانوری ویژه‌ای دارد به همین دلیل مورد توجه گردشگران است. این منطقه علاوه بر رشد انواع گیاهان، محلی برای رشد قارچ است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از طبیعت این منطقه و قارچ کوهی به نمایش گذاشته است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)