Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غلام نژاد گفت: هم اکنون ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد یک بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

او می گوید: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان  هزار و ۱۳۱ تن است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزارو ۶۸۴ تن بهبود یافته گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته می گوید: از پنج نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل آزمایش های پی سی آر و رپید است ۲۰ درصد موارد مثبت بودند.

او استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات را برای پیشگیری از شیوع کرونا  ضروری دانست.

به گفته غلام نژاد، لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت مبتلا شدن به کرونا شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏