Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به واکسیناسیون حجاج برای اعزام به سرزمین وحی، گفت: تمامی اقدامات و تمهیدات بهداشتی پیشگیرانه به طور کامل انجام شده و همه چیز برای اعزام آماده است.

به گزارش جماران، سید صادق حسینی در حاشیه تجدید میثاق کارگزاران حج با آرمان های امام خمینی(س)، گفت: اعزام های ما طبق برنامه ای که از قبل پیش بینی کرده ایم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گروه پیشرو الآن در مکه و مدینه مستقر هستند و تمهیدات و اقدامات مقدماتی را دارند دنبال می کنند. گروه دوم ما در دو روز آینده اعزام خواهند شد که حدود 460 نفر هستند؛ تعدادی از پزشکان و کارگزاران که باید مقدمات برپایی کلینیک ها را آنجا دنبال کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: اولین کاروان ما بامداد روز یکشنبه از تهران عازم سرزمین وحی خواهند شد. زائرین ما با مجموعه عوامل 39 هزار و 600 نفر هستند و از 18 ایستگاه پروازی و در قالب 298 کاروان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بحث واکسیناسیون مورد قابل توجهی بود، اظهار داشت: بخشی از زائرین عزیز ما واکسن های برکت زده بودند و ما بلافاصله فراخوان زدیم و چون واکسن های ایرانی در سبد مورد تأیید کشور میزبان نبود، مراجعه کردند و واکسن های مجاز برای آنها را تزریق کردند. واکسن جدیدی از جمله فلج اطفال بزرگسالان و برای برخی کشورها اعلام کردند و برای ما هم پیش بینی شده بود و تقریبا زائرین به طور کامل این واکسن و واکسن مننژیت را تزریق کرده اند.

حسینی تأکید کرد: تمامی اقدامات و تمهیدات بهداشتی پیشگیرانه به طور کامل انجام شده و همه چیز برای اعزام آماده است. ممکن است بعضی عزیزان مدینه دوم باشند و زمان داریم که واکسیناسیون آنها انجام شود. کسانی که مدینه اول هستند تقریبا تمام کارهای آنها انجام شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حرم امام خمینی سید صادق حسینی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا برای اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد