Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مهمترین و جدی‌ترین مطالبه مردم پارس‌آباد از مسئولان است، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های جدید یکی از مجموعه‌های عظیم اقتصادی، دامپروری و کشاورزی منطقه اقدامی ارزشمند است اما این حرکات باید توأم با به کارگیری نیروی انسانی فعال و جویای کار در منطقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحولات و پیشرفت‌های اقتصادی یکی از مجموعه‌های اقتصادی، دامپروری و کشاورزی منطقه را فال نیک می‌گیریم اما بهره‌برداری‌ها باید با اشتغال جوانان همراه باشد چرا که مسئله اشتغال یکی از مهمترین مطالبه مردم این منطقه است.

امام جمعه پارس‌آباد با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب شرب گفت: با توجه به اینکه بحران آب جدی است، ضروری است تا با گرم شدن هوا شهروندان در تأمین آب شرب و مدیریت مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

حجت‌الاسلام باقری بنایی نگهداری سگ در خانه را جایز ندانست و افزود: ازدیاد سگ‌ها در پارک‌های شهری و اماکن عمومی جایز نیست و نیروهای انتظامی با این دسته از افراد برخورد کنند.

وی ویژگی‌های فرد باتقوا را یادآور شد و افزود: راستگویی، امانتداری، وفای به عهد و پرهیز از تفاخر نمونه‌هایی از صفات متقی است.

حجت‌الاسلام باقری بنایی طلاق را یکی از آفت‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تقویت اعتقادات دینی، الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) و تقویت نیازهای عاطفی زن و شوهر سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

خطیب جمعه پارس‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران حج اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری حج را ستون زندگی انسان و در بردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و همچنین ساده‌زیستی و اجتناب از گناهان را از جمله درس‌های مهم حج برشمردند.

کد خبر 5510839

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری امام جمعه پارس آباد واحد های تولیدی طرح اشتغالزایی اشتغال کشاورزی نیروی انسانی آب شرب بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی آمار کرونا ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل زیر سایه خورشید تغییر ساعت کاری سنندج پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال