Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان از هفتم تیرماه جاری در ۳۳ پایگاه از پیش تعیین شده آغاز خواهد شد و تا ۳۱ شهریورماه امسال نیز ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۷ هزار دانش آموز ورودی پایه اول دستان و همچنین نوآموزان پیش‌دبستانی مورد ارزیابی سنجش سلامت قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزیابی جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از روز سه شنبه فتم تیرماه در پایگاه های سنجش نوع " الف"  شروع خواهد شد و کار پایگاههای نوع " ب " نیز یک هفته بعد آغاز خواهد شد، گفت: پایگاههای نوع "الف و ب" از نظر ارایه خدمات تفاوتی ندارند و این تقسیم بندی تنها براساس آمارجمعیتی مناطق و پرسنلی که ارایه خدمات می‌دهند صورت گرفته است.
وی افزود : والدین برای سنجش سلامت دانش‌آموزان و نوآموزان خود باید با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه خود و فرزندشان و همچنین کارت واکسن کودک به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه کنند تا پس از ارایه مدارک مورد نیاز به مدیر مدرسه، در سامانه سنجش ثبت‌نام اولیه شوند..
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران تصریح کرد : نوبت دهی به خانواده‌ها پس از ثبت‌نام اولیه از طریق رسال پیامک تلفنی انجام خواهد شد و مدیر مدرسه نیز پس از نوبت دهی، آدرس پایگاه سنجش سلامت را در اختیار خانواده ها قرار می دهد.
جعفری، سنجش سلامت برای تمام نوآموزان را اجباری دانست و گفت : نوآموزانی که در این طرح بدون مشکل ارزیابی شوند برای ثبت نام به مدارس عادی هدایت می شوند و نوآموزانی که مشکوک به مشکلاتی درهر یک از زمینه‌ها باشند جهت تکمیل پرونده سلامت به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.
وی به والدین توصیه کرد قبل از مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان، با مراجعه به مراکز بهداشت روند واکسیناسیون کودکان خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت نوآموزان مورد سنجش سلامت قرار نخواهند گرفت.
مازندران در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۲۰ هزار دانش‌آموز دارد.

برچسب‌ها پیش دبستانی مدارس ساری مازندران سازمان آموزش و پرورش استثنایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی مدارس ساری پیش دبستانی مدارس ساری مازندران سازمان آموزش و پرورش استثنایی سنجش سلامت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب سرقت در مترو

به گزارش خبرآنلاین؛سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900291

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان