Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد نیمار به صورت خودکار تا تابستان 2027 فعال می شود. 

شایعات زیادی پیرامون قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن شنیده می شود که این موضوع نمایندگان وینگر برزیلی را عصبی و ناراحت کرده است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، با وجود شک و تردید ها در مورد ماندن نیمار در پاری سن ژرمن، قرارداد او در تاریخ 1 جولای (8 روز دیگر) به صورت خودکار تمدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در بهار 2021 قراردادی تا تابستان 2025 با پی اس جی امضا کرد که در آن دو بند تمدید قرارداد خودکار 12 ماهه (اولین مورد در اول جولای 2021 و دومی دقیقاً یک سال بعد) وجود داشت. این معنی می دهد که با فعال شدن دومین بند تمدید خودکار، قرارداد این بازیکن برزیلی با پاری سن ژرمن تا تابستان 2027، یعنی زمانی که او 35 ساله خواهد بود، اعتبار خواهد داشت.

نیمار به بارسلونا پیشنهاد شده است / ال چیرینگیتو

شک و تردیدها در مورد آینده نیمار نمایندگان او را عصبانی کرده است. آنها مشکوک هستند که نیمار برای فروش است، به ویژه با توجه به اینکه باشگاه فرانسوی سال گذشته از او درخواست کرد که بماند. از آن زمان، رابطه این بازیکن 30 ساله با مائوریسیو پوچتینو بد شد اما حالا با اخراج سرمربی سابق تاتنهام، کریستوف گالتیه قرار است جایگزین او شود. با وجود گمانه زنی ها در مورد آینده نیمار بعید است که در صورت قرار گرفتن نام او در لیست فروش، باشگاه دیگری بتواند وینگر سابق بارسلونا را با توجه به دستمزد بالا و مدت قراردادش خریداری کند. ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی اخیرا برای پایان دادن به شایعات فروش نیمار کار خاصی انجام نداد و گفت:

 

در مورد چنین چیزهایی نمی توان در جمع و به صورت عمومی صحبت کرد. برخی ها می آیند و می روند. به این موضوعات به طور خصوصی و خارج از دید عموم، درون باشگاه رسیدگی می شود. موضوع نیمار نیز خصوصی است.

نیمار که در سال 2018 با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، قاطعانه معتقد است که به باشگاهش تعهد کامل دارد و می خواهد بماند. با این حال، او به دلیل عملکردش در فصل گذشته مورد انتقاد و خشم هواداران پی اس جی قرار گرفت. 

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد