Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:33:12 GMT

خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۴۲۴۱

خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی

گناباد- امام جمعه موقت گناباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: ولایت‌مداری قوای سه‌گانه و حرکت آنها در مسیر تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب آینده خوبی را در خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور ترسیم کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام رضا مدنی افزود: با وجود گرانی‌های سرسام‌آور که مشکلات زیادی برای مردم و جامعه ایجاد کرده است، وقتی مسوولان نظام ولایی در مسیر اهداف و تبعیت از فرمایش‌های ولایت فقیه گام بردارند، تنگناها به مرور زمان رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یکی از دلایل نابسامانی‌ها و مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در سالهای گذشته  فقدان درک صحیح برخی از مسوولان نسبت به تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب منش قرآنی داشته و برای پیاده‌سازی احکام و دستورات دینی و منطبق با موازین شرعی در جامعه تلاش می کند، مسوولانی که خلاف فرمایشات رهبری عمل می‌کند و یا با آن زاویه دارند، در حقیقت با قرآن زاویه پیدا کرده آمد.

حجت الاسلام مدنی گفت: این در حالی است که رییس جمهور و اعضای دولت سیزدهم سعی می‌کنند با همراهی با قوای مقننه و قضاییه برای خدمت به مردم و جامعه مطابق تاکیدات رهبر معظم انقلاب قدم بردارند.

تربت‌حیدریه- خطیب موقت جمعه تربت‌حیدریه گفت: کارنامه یک ساله دولت مبین تلاش دولت است، تا ضمن رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی داخلی، در عرصه بین‌الملل نیز با جهان و به خصوص همسایگان تعامل خوبی داشته باشیم..
حجت‌الاسلام محمد داوری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تربت‌حیدریه افزود: اما با توجه به گرانی‌های اخیر که صدای اعتراض مردم را بلند کرده، نشان می‌دهد دولت باید در زمینه بازرسی و نظارت بیشتر و دقیقتر عمل کند.
وی گفت: از سوی دیگر کارنامه درخشان دولت در سایر بخش‌ها نشان می‌دهد با وجودی که در زمینه اقتصادی کارهای خوب زیادی انجام داده، اما تلاشهایش به این بخش هنوز به ثمر ننشسته و لذا مردم باید با صبر و حوصله به دولت اجازه دهند در پیشبرد برنامه‌هایش ثابت قدم‌تراز گذاشته، به راه خود ادامه دهد.

حجت‌الاسلام داوری اظهار کرد: همچنین مردم نباید به مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، بدون تحقیق و راستی‌آزمایی اعتماد کنند زیرا بسیاری از این مطالب از سوی دشمنان و معاندان نظام و تنها برای دلسرد کردن مردم و تلخ کردن کام مردم و دولت از موفقیت‌های به دست آمده در دیگر عرصه‌ها انعکاس می‌یابند.

سبزوار- امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اقدام مجلس و دولت در تصویب طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی گفت: مشاوران املاک و مالکان ملزم به رعایت اجاره بها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: در این شرایط اقتصادی فعلی مستاجران در وضعیت سختی قرار دارند، لذا انتظار می‌رود مالکان و صاحبان منازل با مستاجران مدارا کنند تا خداوند نیز با آنها مدارا نماید.

وی اظهار داشت: بر مبنای طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، افزایش اجاره بها بیش از ۲۰ درصد در شهرهایی همچون سبزوار غیر قانونی است و بنگاهها و مشاوران املاک موظف به رعایت آن هستند، در غیر این صورت طی مراحلی پروانه فعالیت آنها لغو می‌شود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه اصناف همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، گفت: مسایل مالیاتی پدیده آمده با صبر و استقامت بازاریان متدین و چاره‌اندیشی دولت برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها سبزوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها سبزوار نرخ اجاره بها سبزوار خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه سنندج
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند